جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #863

#863 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
A novel framework for optimal design of hybrid renewable energybased autonomous energy systems: A case study for Namin, Iran
تعداد صفحات انگلیسی:
13 صفحه
عنوان فارسی:
یک چارچوب نوین برای طراحی بهینه سیستم های انرژی مستقل مبتنی بر انرژی تجدید پذیر ترکیبی: یک مطالعه مورد برای نمین، ایران
تعداد صفحات فارسی:
26 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

یک مدل بهینه سازی به منظور تعیین بهترین سایز سیستم های ترکیبی مستقل فتوولتائی/توربین بادی/پیل سوختی، توربین بادی/پیل سوختی و فتوولتائی/پیل سوختی برای برق رسانی به یک ناحیه شامل پنج خانه (1 بلوک) واقع در نمین، اردبیل، ایران توسعه یافته است. این مدل بر اساس سه متغیر تصمیم گیری مرتبط با اجزاء انرژی تجدیدپذیر سیستم توسعه یافته است: تعداد تانک های ذخیره سازی، مساحت جاروب شده توسط پره های توربین بادی و مساحت کلی اشغال شده توسط مجموعه پانل های خورشیدی. تعداد تانک های ذخیره سازی یک متغیر تصمیم گیری عدد صحیح است، در حالیکه مساحت جاروب شده توسط پره های توربین بادی و مساحت کلی اشغال شده توسط مجموعه پانل های خورشیدی متغیرهای تصمیم گیری پیوسته ای هستند. تمامی اجزاء مدلسازی شده اند و یک تابع هدف بر اساس کمینه سازی هزینه طول عمر و بیشترین مقدار مجاز برای احتمال از دست رفتن تغذیه توان تعریف شده است. به منظور تعیین مقادیر بهینه متغیرهایی که بار را به مقرون به صرفه ترین روش ارضا می کنند، استفاده از شبیه سازی تبرید شده و ترکیبی از شبیه سازی تبرید شده با جست و جوی هارمونی و جست وجوی بی نظم پیشنهاد شده است. نتایج شبیه سازی بیانگر آنند که سیستم ترکیبی مستقل از شبکه فتوولتائی/توربین بادی/ پیل سوختی، مقرون به صرفه ترین روش برای تغذیه تقاضای انرژی الکتریکی بلوک است و اینکه الگوریتم جست جوی هارمونی مبتنی بر شبیه سازی تبرید شده نتایج بهتری را نسبت به سایر الگوریتم‌ها بدست می دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان