چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #856

#856 کد مقاله زمینه: فناوری اطلاعات
عنوان انگلیسی:
Security and Privacy Challenges in Industrial Internet of Things
تعداد صفحات انگلیسی:
5 صفحه
عنوان فارسی:
چالش های امنیت و حفظ حریم خصوصی در اینترنت اشیا صنعتی
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
90,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده: امروزه سیستم های توکار، سیستم های سیار، سیستم های سایبری-فیزیکی[1] در همه جا فراگیر شده و در بسیاری از کاربرد ها از سیستم های کنترل صنعتی و وسایل نقلیه مدرن تا زیرساخت های حیاتی مورد استفاده قرار گرفته اند. روند حال حاضر و ابتکار عمل های جدید نظیر صنعت نسل 4 و اینترنت اشیا (IoT)، مدل های کسب و کار خلاقانه و تجارب جدید کاربر را از طریق اتصال قوی و استفاده موثر از نسل بعدی دستگاه های توکار نوید می دهند. این سیستم ها حجم عظیمی از داده های امنیتی حیاتی و حساس به حریم خصوصی را تولید، پردازش و مبادله می کنند که باعث می شود به اهداف جذابی برای حملات تبدیل شوند. حملات سایبری روی سیستم های IoT بسیار حیاتی هستند زیرا ممکن است سبب خرابی های فیزیکی شود و حتی زندگی انسان را تهدید کند. پیچیدگی این سیستم ها و تاثیر بالقوه حملات سایبری تهدیدات جدیدی را به همراه دارد.

این مقاله معرفی از سیستم های IoT صنعتی، چالش های امنیتی و حریم خصوصی مرتبط به آن را فراهم آورده و چشم اندازی از راه حل های ممکن برای معرفی یک چارچوب امنیتی جامع برای سیستم های اینترنت اشیا صنعتی ارائه می دهد.



نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
90,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان