چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #81

#81 کد مقاله زمینه: مکانیک
عنوان انگلیسی:
The effect of time-dependent creep on electro-thermo-mechanical behaviors of piezoelectric sphere using Mendelson’s method
تعداد صفحات انگلیسی:
11 صفحه
عنوان فارسی:
تاثیر خزش وابسته به زمان در رفتار الکترو ترمو مکانیکی کره ی پیزوالکتریکی با استفاده از روش مندلسون
تعداد صفحات فارسی:
21 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
80,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی مکانیک با ترجمه فارسی
این مقاله به شرح مدلی عددی برای محاسبه ی تنش، پتانسیل الکتریکی و تاریخچه ی جابجایی در یک کره ی پیزو الکتریکی توخالی که تحت فشار داخلی و میدان توزیع دما قرار دارد، می پردازد.
مدل مذکور، بر مبنای روش مندلسون، تغییرات تنش، پتانسیل الکتریکی و جابجایی را با گذشت زمان در راستای ضخامت تخمین می زند.  مدل ساختاری خزش برای کرنش موثر نیز بر پایه ی قانون بیلی-نورتون می باشد. از آنجاییکه کرنش ها، وابسته به زمان، دما و تنش می باشند، بنابراین فرم حل بسته ای برای معادلات ساختاری نمی توان ارائه نمود. از این رو یک روش شبه تحلیلی در ارتباط با روش تقریبات متوالی برای این تجزیه و تحلیل پیشنهاد شده است. نتایج به دست آمده حاکی از این است که در شرایط مرزی مکانیکی که در آن کره به عنوان محرک عمل می کند، اثرات خزش وابسته به زمان باعث تغییر در تنش شعاعی از فشاری به کششی بعد از گذشت 15 سال می گردد. بنابراین پس از 15 سال، محرک دیگر قابل استفاده نخواهد بود. همچنین نتایج نشان می دهند که در شرایط مرزی الکتریکی که کره به عنوان سنسور عمل می کند، تنش های شعاعی در طول عمر سنسور، به صورت فشاری می باشند که این حالت بسیار مطلوب می باشد، زیرا که برای مدت طولانی می توانند مورد استفاده قرار گیرد.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
80,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان