پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #796

#796 کد مقاله زمینه: فناوری اطلاعات
عنوان انگلیسی:
Formulation of E-Commerce Website Development Plan Using Multidimensional Approach for Web Evaluation
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
فرمولاسیون طرح توسعه وب سایت تجارت الکترونیک با استفاده از روش چند بعدی ارزیابی وب
تعداد صفحات فارسی:
14 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده: رشد سریع اینترنت در اندونزی رشد سریع صنایع تجارت الکترونیک در این کشور را به همراه داشت. در سال 2011 کاربران اینترنت در این کشور 65 میلیون یا تقریبا 25% از جمعیت اندونزی را تشکیل می دادند. به طور کلی متوسط معامله آنلاین توسط کاربران در اندونزی به 68.3 دلار در سال یا 5.69 دلار در ماه رسیده است. بر اساس متوسط معاملات هر کاربر پیش بینی می شود که صنعت تجارت الکترونیک در اندونزی همگام با رشد کاربران اینترنت در اندونزی همچنان به رشد خود ادامه دهد. رشد چشمگیر اینترنت سبب شده که کسب و کار تجارت الکترونیک به یک فضای رقابتی شدیدی تبدیل شود و از این رو به زمینه های نوآوری نیاز دارد تا بتواند به شکل ارزش رقابتی توسعه یابد. استفاده از روش چند بعدی برای ارزیابی وب سایت حوزه ای از نوآوری است که می تواند شناسایی شده و به عنوان طرح توسعه وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

ارزیابی با استفاده از پرسشنامه توسط افراد جوان، که به طور منظم به اینترنت دسترسی دارند و مخاطب هدف هستند انجام شده است. نتایج پرسشنامه با استفاده از روش چند بعدی که شامل تست قابلیت استفاده و بازخورد کاربر می باشد انجام گرفته است. هدف اصلی از این آنالیز شناسایی حوزه نوآوری فرصت‌ها برای افزایش رضایت کاربران و ایجاد ارزش رقابتی شرکت می باشد.

نتیجه نهایی این مطالعه توصیه هایی است که باید توسط وب سایت تجارت الکترونیک به منظور بهبود عملکرد شرکت به کار گرفته شود. توصیه‌ها شامل فرمولاسیون مفهوم وب و ویژگی های وب است که برای اصلاح سیستم وب مورد نیاز هستند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان