چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #792

#792 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
A Partial Reconfiguration based Approach for Frequency Synthesis using FPGA
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
یک روش مبتنی بر پیکربندی مجدد جزئی برای سنتز فرکانس با استفاده از FPGA
تعداد صفحات فارسی:
9 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده- به منظور دستیابی به کلاک های مورد نیاز در طراحی های سرعت بالا و با تراکم بالا، به مدیریت کننده های کلاک FPGA نیاز می باشد. انعطاف پذیری و قابلیت برنامه نویسی آنها در حوزه برنامه های قابل پشتیبانی توسط آنها، امری ضروری است. معماری های FPGA اخیر نظیر Xilinx Virtex Series پیکربندی مجدد دینامیک و جزئی در زمان اجرا را ممکن می سازند. ساخت FPGA می تواند داده های پیکربندی آنرا در زمان اجرا اصلاح کند و جایگزینی بخش های خاص یک طراحی سخت افزاری پیاده سازی شده را ممکن سازد که سبب می شود که سیستم با توجه به نیازهای کاربرد، تطبیق یابد.

این مقاله طرح کلی یک روش جدید سنتز فرکانس دیجیتال را همراه با مدیریت کننده های کلاک FPGA ارائه می کند. روش پیاده سازی پیشنهادی، سنتز فرکانس را با استفاده از پورت پیکربندی مجدد دینامیک (DRP) یک DCM از طریق ماژول پیکربندی مجدد انجام می دهد. طراحی بر روی روش های مبتنی بر پیکربندی مجدد جزئی تمرکز می کند که به طور دینامیک فرکانس کلاک یک DCM را مطابق با نیازهای متغیر برنامه اجرایی، مجددا پیکربندی می کند. فاز و فرکانس خروجی را می توان به سرعت و دقت در Fly بکار بست. ابتدا معماری پیشنهادی شبیه سازی شده، سپس پیاده سازی شده و به صورت تجربی بر روی یک برد Virtex-5 FPGA صحه گذاری شده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان