چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #781

#781 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Energy Efficiency of 5G Mobile Networks in Hybrid Fog and Cloud Computing Environment
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
راندمان انرژی شبکه های موبایل 5G در محیط محاسباتی ترکیبی Fog و Cloud
تعداد صفحات فارسی:
9 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده- کاربردهای جدید شبکه 5G در زمینه اینترنت همه چیز (IoE)، تحرک بالا، مقیاس پذیری بالا، زمان حقیقی بودن و تاخیر کمی را می طلبد که خود چالش های جدیدی را در سرویس هایی که برای کاربران فراهم می شوند، ایجاد می کند. خوشبختانه، محاسبات Fog و Cloud با توجه به سازوکارهایشان منابع دینامیک نامحدودی را برای محاسبات، ذخیره سازی و تدارک سیستم فراهم می کنند که کاملا نیازهای سرویس های آتی را برآورده خواهد کرد. 5G از مزایای مراکز محاسباتی cloud متمرکز، RAN های cloud و fog و نیز cloud سیار نظیر به نظیر توزیع شده استفاده می کند که فرصت هایی را برای شرکت ها ایجاد می کند که سرویس های جدید زمان حقیقی ای را گسترش دهند که قادر به تحویل توسط شبکه های موبایل و وایرلس فعلی نیستند. این مقاله مدلی را برای مکانیزم های تنظیم سرویس محیط ترکیبی cloud و fog شبکه 5G برحسب راندمان انرژی هر کاربر در ظرفیت های مختلف ارائه می کند.

شبکه های موبایل و وایرلس در دهه اخیر رشد فزاینده ای داشته اند. این رشد بعلت پشتیبانی از محدوده وسیعی از کاربردها و سرویس ها توسط تجهیزات موبایل هوشمندی نظیر لپتاپ ها، گوشی های هوشمند، تبلت ها، فبلت ها و غیره ایجاد شده است. این امر منجر به تقاضای فزاینده ای برای سرویس های پهن باند سیار شده است.

از این رو، بسیاری از محققین و صنعتگران در حال کار بر روی ساخت بلوک هایی از نسل پنجم شبکه های موبایل و وایرلس که بعنوان 5G شناخته می شوند، هستند. 5G مفاهیم اینترنت سرویس ها (IoSها) مانند مفهوم هرچیزی به عنوان یک سرویس (AaaS) را عملی خواهد کرد که در آن تجهیزات، ترمینال ها، ماشین ها، روبات ها و هر چیز هوشمند دیگری، ابزاری نوآورانه خواهد شد که از برنامه ها، سرویس ها و داده­ ها استفاده خواهد کرد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان