جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #769

#769 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Transient stability augmentation of PV/DFIG/SG-based hybrid powersystem by parallel-resonance bridge fault current limiterMd
تعداد صفحات انگلیسی:
14 صفحه
عنوان فارسی:
افزایش پایداری گذرای سیستم قدرت هیبرید مبتنی بر PV/DFIG/SG با محدودکننده جریان خطای پل تشدیدی موازی
تعداد صفحات فارسی:
38 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
150,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

این مقاله یک محدوده کننده جریان خطای نوع پل تشدیدی-موازی (PRBFCL) را برای افزایش پایداری حالت گذرای یک سیستم قدرت هیبرید شامل یک منبع تولید توان فتوولتائیک (PV)، یک سیستم انرژی بادی مبتنی بر ژنراتور القایی تغذیه دوبل (DFIG)، و یک ژنراتور سنکرون (SG) پیشنهاد می‌کند. PRBFCL به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند مشخصه‌های میرا سازی مناسب را برای سیستم قدرت مورد مطالعه فراهم کند. اثربخشی PRBFCL ی پیشنهادی در بهبود پایداری حالت گذرا و بهبود عملکرد دینامیکی سیستم قدرت هیبرید با اعمال خطاهای متعادل و نامتعادل در شبکه قدرت تأیید شده است. همچنین، عملکرد آن با محدوده کننده جریان خطای نوع پل (BFCL) و الگوهای گذر از خطا (FRT) مقایسه شده است، منظور از الگوهای گذر از خطا، الگوهای FRT ی PV، DFIG و AVR و گاورنر ژنراتور سنکرون (SG) می‌باشد. برخی از شاخص‌ها برای کمیت سنجی عملکرد سیستم مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نتایج شبیه‌سازی از نرم‌افزار Matlab/Simulink به دست آمده و نشان‌دهنده این است که PRBFCL ی پیشنهادی در حفظ عملکرد پایدار PV، ژنراتور بادی و ژنراتور سنکرون در شرایط خطای شبکه، مؤثر است. علاوه بر این، عملکرد PRBFCL بهتر از روش‌های BFCL و FRT از جنبه‌های مختلف شناخته شده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
150,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان