چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #748

#748 کد مقاله زمینه: تربیت بدنی
عنوان انگلیسی:
Motor learning through virtual reality in cerebral palsy – a literature review
تعداد صفحات انگلیسی:
5 صفحه
عنوان فارسی:
یادگیری حرکتی از طریق واقعیت مجازی در فلج مغزی: یک تحقیق مروری
تعداد صفحات فارسی:
12 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

فلج مغزی یکی از بیماری های شناخته ی شده ی عصبی می باشد که در اوایل کودکی شروع شده و در طول زندگی فرد باقی می ماند. این بیماری، شایع ترین بیماری عصبیِ غیرپیشرونده در دوران کودکی می باشد. در افراد مبتلا به فلج مغزی، اختلال در مهارت های حرکتی پیچیده، تون عضلانی غیر طبیعی (که بر روی وضعیت قامتی و حرکتی تاثیر می گذارد )، تغییر در تعادل و هماهنگی حرکتی، کاهش در قدرت و از دست دادن کنترل حرکتی، و اختلال در انقباض و دفورمه شدن استخوان دیده می شود.

این افراد در فرایندهای یادگیری مهارت حرکتی با مشکل مواجه می باشند. یادگیری مهارت یک نوع یادگیری می باشد که در نتیجه ی تمرین مداوم و تکراری، ایجاد می شود.

با توجه به گسترش استفاده از واقعیت های مجازی در توانبخشی و اهمیت یادگیری حرکتیِ افرادی که دچار فلج مغزی می باشند، ما انجام تحقیق در این زمینه را ضروری دانستیم.

هدف این تحقیق، بررسی نتایج تحقیقات قبلی در مورد یادگیری حرکتی با استفاده از واقعیت مجازی در بیماران دچار فلج مغزی می باشد.

در ابتدا 40 مقاله انتخاب شدند اما 30 مقاله به علت نداشتن معیارهای ورود به تحقیق، از این تحقیق کنار گذاشته شدند. داده های استخراج شده از 10 مقاله ی باقی مانده، خلاصه بندی شدند.

نتایج تحقیقات نشان دادند که استفاده از واقعیت مجازی در کودکان با فلج مغزی، باعث بهبود عملکرد حرکتی درشت و بهبود در یادگیری حرکتی مهارت‌ها و انتقال آن به زندگی واقعی شد.

بنابراین واقعیت مجازی احتمالا یک روش و گزینه ی مناسب در مراقبت از این نوع کودکان باشد. با این حال تحقیقات کمی در مورد یادگیری حرکتی با استفاده از واقعیت مجازی وجود دارد. ضمن اینکه مزایای بلند مدت درمان با استفاده از واقعیت مجازی، هنوز مشخص نشده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان