پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #742

#742 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Perceptions of technical skills required for successful management inthe hospitality industry—An exploratory study using conjoint analysis
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
ضرورت درک مهارت های تخصصی برای مدیریت موفق در صنعت هتلداری: مطالعه کاوشی با استفاده از تحلیل مشترک
تعداد صفحات فارسی:
24 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده:

رشد برنامه های هتلداری در سراسر جهان منجر به گوناگونی وسیع ساختارهای برنامه، ارائه برنامه ها، و محتوای دوره شده است که همگی محققان را مجاب کرده تا قابلیت های اساسی مربوط را مورد بررسی قرار داده و بدانند که این صنعت نیاز به بازسازی آگاهانه برنامه ها دارد. مقاله حاضر بررسی می کند که مجموعه مهارت های تخصصی مختلف در نزد دانشجویان و متخصصان این صنعت اهمیت دارد. با الهام از سوابق تحقیقی، هفت مهارت کلیدی تخصصی را شناسایی کردیم که عبارتند از: عملکرد آکادمیک (استفاده از میانگین نمرات بعنوان جانشین)، شبکه بندی اجتماعی، مدیریت زمان، برنامه ریزی راهبردی، تیزهوشی، ارتباط مکتوب و ارتباط کلامی. براساس یک نمونه مناسب، 98 پاسخ دهنده ویژگی های دانشجویان را با رتبه بندی 18 دانشجوی داوطلب شغل فرضی رتبه بندی نمودند، که مشخصات هریک از آنها بروی کارتی مشخص بود. با استفاده از آرایه متعامد، کارت های داوطلبان شغلی/دانشجویان با سه مقدار متفاوت هفت متغیر ویژگی ساخته شدند؛ سپس رتبه بندی پاسخ ها برای 18 کارت با استفاده از تحلیل مشترک مورد بررسی قرار گرفت. متخصصان و استادان پاسخ های دانشجویان را با توجه به GPA و مهارت های صفحه گسترده نپذیرفتند، و آنها را در مقایسه با سایر ویژگی ها کم اهمیت تر خواندند. استادان باید توجه داشته باشند که حتی اگر آنها دانش کارشناسی مهارت های صفحه گسترده را با اهمیت درک نکنند، این مهارت های برای متخصصان امر مهم است. تحقیقات بیشتر برای تعیین این مطلب لازم است که آیا استادان باید درک خود را نسبت به تقاضا و نیاز به مهارت های صفحه گسترده در بازارهای کنونی باید بروزرسانی کنند یا خیر. استادان همچنین مهارت های شبکه بندی اجتماعی را در مقایسه با سایر گروه های پاسخ دهنده کم اهمیت تر می شمارند. در نهایت، درحالیکه مهارت های ارتباطی کلامی نسبت به سایر مجموعه مهارت ها ارزش بیشتری را بدست آورد، رتبه بندی ها منجر به پیشرفت درک شده است طوری که دانشجویان آنها را در مقایسه با ارزیابی متخصصان کم اهمیت تر می خوانند، و متخصصان آن ها را در مقایسه با استادان کم اهمیت تر درنظر می گیرند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان