پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #689

#689 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
ANALYZING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY FOR DEVELOPMENT: LESSONS LEARNT FROM THE SIRCA II PROGRAM
تعداد صفحات انگلیسی:
17 صفحه
عنوان فارسی:
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطلات بر توسعه: درس های یادگرفته شده از برنامه SIRCA II
تعداد صفحات فارسی:
16 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در طول سال های اخیر، ما شاهد تحولات انقلابی فناوری­ های اطلاعات و ارتباطات (ICTها) و تأثیر آنها بر زندگی مردم بوده ­ایم. مسیری که در آن چنین تحولاتی به توسعه اجتماعی اقتصادی کمک می­کنند و مردم را توانمند می­ سازد به شدت به ظرفیت جذب جوامع مختلف بستگی دارد. درحالی که در کشورهای پیشرفته، اکوسیستم­ های IT آن­ها برای غنی سازی خود از طریق بازیگران قدرتمند و فعل و انفعالات افزایش یافته، و به نوبه خود برای رشد مستمر ظرفیت دارد؛ در کشورهای در حال توسعه، چنین اکوسیستم­ هایی برای ایجاد نتایج مشابه با چالش­هایی روبرو هستند. اگرچه به ویژه در کشورهای نیمکره جنوبی، در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین، اگر قادر به حرکت رو به جلو در فرآیند یادگیری باشند و ظرفیت­ های انسانی و سازمانی خود را بهبود دهند می­توانند چالش­ هایی که با آن مواجه می­شوند را به فرصت­ هایی تبدیل کنند. در این زمینه، برنامه های ظرفیت سازی در فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه (ICT4D)، مانند تقویت اتحاد ظرفیت پژوهش انجمن اطلاعات (SIRCA)، برای کشورهای درحال توسعه بیشترین اهمیت را دارند. در این مقدمه از SIRCA موضوع خاص مجله الکترونیک سیستم­های اطلاعاتی در کشورهای درحال توسعه، ما درباره تکامل سیاست و پژوهش ICT4D بحث می­کنیم، تجربه برنامه SIRCA II را شرح می­دهیم و درس­ های بدست آمده از آن را خلاصه می­کنیم.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان