پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

مقاله #665

#665 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Phase-Shift Controlled Isolated Buck-Boost Converter with Active-Clamped Three-Level Rectifier (AC-TLR) Featuring Soft-Switching within Wide Operation Range
تعداد صفحات انگلیسی:
14 صفحه
عنوان فارسی:
مبدل باک-بوست ایزوله شده شیفت فاز با یک‌سوساز سه سطحی کلمپ اکتیو (AC-TLR) با ویژگی سوئیچینگ نرم در محدوده عملیاتی وسیع
تعداد صفحات فارسی:
41 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

یک یک‌سوساز سه سطحی کلمپ اکتیو (AC-TLR) به دست آمده از اینورتر سه سطحی کلمپ دیودی، با جایگزینی سوئیچ‌های اکتیو و دیودها در اینورتر سه سطحی با دیودها و سوئیچ‌های اکتیو، ساخته شده است. مبدل‌های باک-بوست جدید با ویژگی تبدیل تک‌مرحله‌ای و سوئیچینگ نرم در محدوده عملیاتی وسیع، بر اساس ساختار پیشنهادی AC-TLR ارائه شده‌اند. با استفاده از AC-TLR، استرس ولتاژ روی المان‌های قدرت اکتیو و پسیو شامل دیودهای یکسو کننده، سوئیچ‌های کلمپ اکتیو، خازن شناور و خازن‌های فیلتر خروجی، به اندازه نصف ولتاژ خروجی کاهش می‌یابد. قطعات سوئیچینگ با نسبت ولتاژ کم و سوئیچینگ بهتر و عملکرد هدایتی و نیز یک ترانسفورماتور با نسبت تبدیل کاهش یافته و پارامترهای پارازیتی کمتر به منظور افزایش راندمان ساختار پیشنهادی به کار رفته است. مبدل باک-بوست ایزوله شده تمام پل با ساختار AC-TLR ی پیشنهادی به صورت دقیق مورد تحلیل قرار گرفته است. یک استراتژی کنترلی شیفت فاز بهینه‌سازی شده نیز به منظور ایجاد امکان تبدیل باک و بوست به صورت ایزوله شده به کار رفته است. سوئیچینگ نرم مربوط به تمامی قطعات سوئیچینگ هم در مدارهای سمت اولیه و هم ثانویه در کل محدوده عملیاتی با استفاده از ساختار پیشنهادی AC-TLR و نیز استراتژی کنترلی شیفت فاز حاصل شده است. نتایج عملی روی نمونه‌ای با خروجی 380 V تأییدکننده اثربخشی ساختار پیشنهادی AC-TLR و نیز مبدل‌های باک-بوست ایزوله شده به دست آمده از آن می‌باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان