پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #642

#642 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Why do employees resist knowledge management systems? An empirical study from the status quo bias and inertia perspectives
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
چرا کارکنان مخالف سیستم‌های مدیریت دانش هستند؟ مطالعه تجربی از چشم اندازهای ناکاری و تورش وضع موجود
تعداد صفحات فارسی:
34 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

مخالفت نسبت به KMS (سیستم‌های مدیریت دانش) یکی از دلایل اصلی شکست ابتکارات مدیریت دانش می باشد. گرچه مطالعات اخیر از چشم اندازهای نظری مختلف برای توضیح رفتار مخالفت کاربر استفاده کرده اند، اما تحقیقات در زمینه مخالفت دربرابر KMS وجود ندارد. علاوه بر این، مطالعات در زمینه مخالفت در برابر سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان عمدتاً بر بستر بکارگیری اجباری متمرکز بوده اند. با توجه به اینکه قبول یا مخالفت KMS اساساً تصمیم فردی بوده و می بایست مبتنی بر تجربه فردی پیشین مدیریت دانش باشد، تحقیق حاضر از چشم انداز وضع موجود برای بررسی پدیده مخالفت در برابر KMS استفاده می کند. پرسشنامه ای در شرکت بزرگ پتروشیمی در چین توزیع شد، شرکتی که در مرحله ابتدایی پروژه مدیریت دانش بسر می برد. نتایج نشان می دهند که زیان گریزی، هزینه‌های انتقال و هنجارهای اجتماعی تاثیر مثبتی بر قصد مخالفت دربرابر KMS داشته اند. در عین حال، ناکاری تاثیر تورش وضع موجود (زیان گریزی، هزینه‌های انتقال و هنجارهای اجتماعی) را بر قصد مخالفت در برابر KMS به طور مثبت تعدیل می کند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان