پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مقاله #633

#633 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Traffic Estimation And Prediction Based On Real Time Floating Car Data
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
برآورد و پیش بینی ترافیک بر اساس داده های شناور بلادرنگ خودرو
تعداد صفحات فارسی:
20 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

آگاهی از وضعیت فعلی واقعی ترافیک جاده و تکامل کوتاه مدت آن برای کل شبکه جاده، یک جزء اساسی از کاربردهای ATIS (سیستم­های پیشرفته اطلاعات مسافر) و ATMS (سیستم پیشرفته مدیریت ترافیک) است.

در این دیدگاه، استفاده از داده­ های بلادرنگ اتومبیل شناور (FCD)، بر اساس نشان­ های موقعیت­ های GPS، به عنوان یک راه قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای جمع آوری زمان­ ها/سرعت­های دقیق حرکت در شبکه جاده ­ای و به منظور بهبود پیش بینی­های کوتاه مدت شرایط سفر، در حال ظهور است.

هدف از این مقاله ارائه یک کاربرد مقیاس بزرگ از سیستم FCD است، که توسط OCTOTelematics توسعه یافته و اداره می­شود، و اطلاعات بلادرنگ سرعت ترافیک را در سراسر شبکه شاه راه ایتالیایی و در امتداد برخی از خیابان های شریانی مهم واقع در مناطق بزرگ شهری ایتالیا ارائه می­دهد. برآوردهای سرعت ترافیک در بازه ی 3 دقیقه­ ای از نشان­ه ای GPS استنباط می­شوند که از تعداد زیادی (و هنوز هم در حال رشد) از خودروهای متعلق به بخش خصوصی (حدوداً 600.000) مجهز به یک دستگاه خاص که طیف وسیعی از کاربردهای مربوط به بیمه را پوشش می­دهد در بلادرنگ منتقل شده­اند.

این مقاله همچنین دو الگوریتم، به ترتیب بر اساس شبکه­ های عصبی مصنوعی و تطبیق الگو پیشنهاد می­کند، که برای انجام آنلاین پیش بینی­ های کوتاه مدت (15 تا 30 دقیقه) سرعت­ های حرکت زنجیری با استفاده از سرعت­ های متوسط لینک فعلی و در گذشته که توسط سیستم OCTOTelematics FCD برآورد شده­ اند، طراحی می­شوند. جاده­ ی کمربندی رم (GRA-Grande Raccordo Anulare) برای تست امکانپذیری دو الگوریتم استفاده شد. نتایج آزمایش نشان داد که روش­ های پیشنهادی برای پیش بینی­ های کوتاه مدت، بسیار امیدوار کننده و موثر هستند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان