چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #624

#624 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
CO-CRYSTALS: EMERGING APPROACH IN PHARMACEUTICAL DESIGN
تعداد صفحات انگلیسی:
13 صفحه
عنوان فارسی:
کمک کریستال ها: رویکردی جدید در طراحی دارویی
تعداد صفحات فارسی:
18 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

فرم کریستالی برای عملکرد فرم دوزی حیاتی و و اجب است. این بخصوص برای ترکیباتی که سدهای ذاتی برای تحویل دارو دارند صادق است که شامل موادی با حلال پذیری کم در آب، انحلال پایین در سیستم گوارشی، نفوذ پذیری کم و متابولیسم عبور اولیه می باشد. ماهیت فرم فیزیکی و فرمولاسیونی تمایل دارد بیشترین اثر روی پارامترهای زیست دسترسی ترکیبات غیر حل در آب که نیاز به مصرف دهانی و دوز بالا دارند نشان دهند. یک روش جایگزین در دسترس برای افزایش حلالیت دارو، تفکیک و زیست در دسترسی آن کاربرد مهندسی کریستال هایی با نام کمک کریستال هاست.

کمک کریستال یک ساختار کریستالی شامل دو یا چند ماده می باشد که یک ساختار یکنواخت و منحصر بفرد بوجود می آورند که خواص ویژه ای دارند. بهبود خواص شیمیایی و فیزیکی از طریق کمک کریستال های دارویی، زمینه های مهندسی کریستال و علوم دارویی را به هم نزدیک تر می کند. یک کمک کریستال دارویی یک جامد تک کریستالی است که دو مولکول طبیعی را یکی می کند که شامل یک ترکیب دارویی فعال (API) و یک شکل دهنده کمک کریستال می باشد. این تکنولوژی برای شناسایی و توسعه فرم های اختصاصی جدید داروهای مهم می باشد و شانسی را برای افزایش تعداد فرم های یک API ارایه می دهد. این مقاله مروری روی خواص کمک کریستال ها، روش های سنتز آنها و کاربردهایشان در زمینه دارویی می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان