پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #606

#606 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Lower Bounds on Complexity of Lyapunov Functions for Switched Linear Systems
تعداد صفحات انگلیسی:
21 صفحه
عنوان فارسی:
کران های پایینی بر پیچیدگی توابع لیاپانوف برای سیستم های خطی سوئیچ شده
تعداد صفحات فارسی:
25 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
150,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

ما نشان می­دهیم که برای هر عدد صحیح مثبت d، خانواده­هایی از سیستم ­های خطی سوئیچ شده - در ابعاد ثابت و تعریف شده تنها توسط دو ماتریس- وجود دارد که تحت سوئیچینگ دلخواه، پایدار هستند، اما (الف) یک تابع لیاپانوف چند جمله ای از درجه ≤d، یا (ب) یک تابع لیاپانوف پلی­تاپیک با ≤d منظر، یا (ج) یک تابع تکه­ ای لیاپانوف درجه دوم با ≤d قطعه را تصدیق نمی­کند. این به معنی این است که نمی­تواند یک کران بالا بر اندازه برنامه ­های خطی و نمیه معین وجود داشته باشد که برای این گواهی­ های پایداری جستجو کند. چندین دلیل سازنده و غیر سازنده ارائه شده است که مسئله ­ی ما را به نتایج شناخته شده (و نه کلاسیک) در ادبیات با توجه به حدس تناهی، تصمیم ناپذیری و غیر جبری بودن شعاع طیفی مشترک، متصل می­کند.

به طور خاص، ما نشان می­دهیم که وجود یک تابع لیاپانوف جبری تکه­ای اکسترم[1] حاکی از خاصیت محدودیت حاصلضرب مطلوب است، که تعمیم نتیجه Lagarias و Wang می­باشد. به عنوان یک نتیجه، ما ثابت می­کنیم که ویژگی محدودیت برای مجموعه­ای از ماتریس­ ها با یک تابع لیاپانوف اکسترم متعلق به برخی از محبوب ترین کلاس­ های تابع در کنترل، برقرار است.



نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
150,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان