پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #592

#592 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Joint bandwidth allocation on dedicated and shared wavelengths for QoS support in multi-wavelength optical access network
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
تخصیص پهنای باند مشترک روی طول موج های اختصاصی و اشتراکی برای پشتیبانی QoS در شبکه دسترسی نوری چند طول موجی
تعداد صفحات فارسی:
12 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده: تکنولوژی تسهيم مبتنی بر تقسیم طول موج (WDM) به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین راه حل ها در شبکه دسترسی نوری شناخته شده است. در این مطالعه شبکه کلی دسترسی نوری چند طول موجی مبتنی بر حلقه بر اساس تکنولوژی WDM، می­تواند خدمات سه گانه از جمله خدمات نقطه به نقطه و خدمات چندپخشی [multicast] را تحقق بخشد، معرفی شده است. برای استفاده مؤثر از منابع پهنای باند شبکه، نویسندگان طرح تخصیص پهنای باند مشترک بر روی طول موج های اختصاصی و اشتراکی را پیشنهاد داده اند. طرح پیشنهادی بر روی پشتیبانی از کیفیت خدمات (QoS) تمرکز می کند. این طرح بر مبنای نظم صف اولویت برای حمایت از QoS بر حسب میانگین ​​تأخیر بسته، واریانس تأخیر بسته و توان عملیاتی اجرا شده است. علاوه بر این، با آگاهی به بی طرفی در طرح زمان بندی، می توان مانع گرسنگی خدمات با اولویت های پایین تر شد و از بروز  مشکل تخصیص بیش از حد اجتناب کرد. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که طرح پیشنهادی برای تضمین QoS می تواند میانگین تأخیر بسته و واریانس تأخیر بسته را برای خدمات با اولویت بالا کاهش دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان