شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #578

#578 کد مقاله زمینه: مکانیک
عنوان انگلیسی:
Effects of total contact insoles on the plantar stress redistribution: a finite element analysis
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
اثرات کفی تماسی کامل در توزیع مجدد تنش کف پا : یک آنالیز المان محدود
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف. به منظور بررسی اثرات کفی های تماسی کامل در توزیع مجدد تنش کف پا با استفاده از آنالیز المان محدود سه بعدی.

طرح. کارایی کاهش و توزیع مجدد تنش بوسیله دو کفی تماسی کامل با ترکیب مواد متفاوت در مقایسه با کفی های تخت معمولی که به عنوان حالت پایه استفاده شده اند.

پیش زمینه. بسیاری از کفی های تماسی کامل به صورت ویژه طراحی شده در حال حاضر برای کاهش فشار زیاد کف پا در بیماران مبتلا به دیابت مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال طراحی کفی های تماسی کامل، بیشتر تجربی بوده و شواهد علمی کمی برای ارائه یک دستورالعمل برای افرادی که چنین کفی هایی را تجویز می کنند، در دسترس می باشد.

روش ها. استفاده از مدل های المان محدود سه بعدی پا به همراه کفی ها به منظور بررسی اثرات کفی های تماسی کامل در توزیع مجدد فشار کف پا. ویژگی های مواد فوم غیر خطی برای مواد کفی های مختلف و ویژگی تماسی در محل تماس پا و کفی در آنالیز المان محدود در نظر گرفته شده است.

نتایج. نتایج نشان داد که در زمان استفاده از کفی های تماسی کامل در مقایسه با شرایطی که کفی های تخت استفاده شده است، بالاترین میزان و مقدار متوسط تنش های نرمال در بسیاری از مناطق کف پا به جز منطقه میانی و منطقه شست پا کاهش یافته است. نسبت های کاهش بالاترین میزان تنش نرمال در بازه 19.8٪ تا 56.8٪ قرار دارد.

نتیجه گیری. نتایج آنالیز المان محدود نشان داد که دو مجموعه از کفی های تماسی کامل مورد استفاده در مطالعه فعلی می تواند فشارهای بالا در مناطقی مانند پاشنه و انتهای استخوان متاتارس را کاهش داده و نیز می تواند فشار وارده به منطقه میانی پا را در مقایسه با شرایط استفاده از کفی تخت توزیع مجدد نماید.

ارتباط

شبیه سازی ناهنجاری های پا، تغییر در خواص مواد، شرایط بارگذاری سیار مختلف، اتفاقات و شرایط ارتوتیک مختلف با تغییر مدل المان محدود، به شیوه ای نسبتا آسان امکان پذیر بوده و مورد توجه متخصصان پزشکی است که مشکلات مرتبط با پا را درمان می نمایند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان