پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #571

#571 کد مقاله زمینه: مکانیک
عنوان انگلیسی:
Heat transfer enhancement from a small rectangular channel with different surface protrusions by a turbulent cross flow jet
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
افزایش انتقال حرارت از یک کانال مستطیلی کوچک دارای برآمدگی های سطحی مختلف به وسیله جت دارای جریان عرضی متلاطم
تعداد صفحات فارسی:
21 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در این تحقیق، عملکرد ترموهیدرودینامیکی کانال مستطیلی کوچک دارای سطوح برآمدگی مختلف در یک دامنه محاسباتی سه بعدی به صورت عددی مورد بررسی قرار گرفته است. در نظر گرفته شده است که برخورد یک جت هوا به جریان اصلی به صورت نرمال سبب افزایش نرخ انتقال حرارت می شود. معادلات بقای جرم، اندازه حرکت و انرژی با استفاده از روش حجم محدود با مدل متلاطم  حل می شوند. سه شکل برآمدگی مختلف تحت آزمایش قرار گرفتند: مستطیلی، ذوزنقه­ای و مثلثی. بازه تغییرات اعداد رینولدز در کانال و نازل به ترتیب  و  هستند. همچنین، سه موقعیت نازل مختلف (­و­) در امتداد محور کانال مستطیلی در نظر گرفته شدند تا بهترین موقعیت برای افزایش انتقال حرارت انتخاب شود. در نازل قرار گرفته در موقعیت 2 () در مقایسه با موقعیت­های دیگر، نرخ افزایش انتقال حرارت بالاتری مشاهده شد. گردش مجدد جریان در فضاهای موجود در برآمدگی­های داخلی نیز شرح داده شده است. در این استراتژی سرمایش هیبریدی، مشاهده شد که توان پمپاژ در شکل­های دارای برآمدگی، بیشتر از شکل­های بدون برآمدگی می باشد. مشاهده شد که نرخ افزایش انتقال حرارتی در کانال­های دارای برآمدگی مثلثی در مقایسه با اشکال دیگر برآمدگی بیشتر می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان