جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مقاله #559

#559 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Brain Tumour classification, Detection and Segmentation Using Digital Image Processing and Probabilistic Neural Network Techniques
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
طبقه بندی، تشخیص و تقسیم بندی تومور مغزی با استفاده از پردازش تصویر دیجیتال و تکنیک¬های شبکه عصبی احتمالاتی
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
50,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در این مقاله یک روش خودکار برای طبقه بندی مرحله تومور مغزی با استفاده از شبکه عصبی احتمالاتی و رابط کاربری گرافیکی (GUI) پیشنهاد می­شود. شبکه عصبی برای طبقه بندی مرحله تومور مغزی که خوش خیم، بدخیم یا طبیعی است استفاده خواهد شد. و همچنین تومورهای بسیار کوچک از تصاویر MRI نیز می­توانند بسیار سریع تر با این الگوریتم پیشنهادی مشخص شوند. تشخیص تومور مغزی با توجه به ساختار سلول های تومور، یکی از مشکلات کاربردهای پزشکی است. این پروژه یک روش تقسیم بندی، الگوریتم خوشه بندی Kمیانگین، برای بخش بندی تصاویر رزونانس مغناطیسی[1] (MRI) برای تشخیص تومور مغزی در مراحل اولیه آن ارائه می­کند. نتایج تقسیم بندی به عنوان پایه­ای برای یک تشخیص (CAD) سیستم به کمک کامپیوتر برای تشخیص زود هنگام تومور مغزی که شانس زنده ماندن بیمار را بهبود بخشد، استفاده می­شود. تشخیص و استخراج تومور از اسکن تصاویر MRI از مغز با استفاده از نرم افزار، در MATLAB انجام می­شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
50,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان