سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مقاله #536

#536 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Emerald Article: Web-based horizon scanning: concepts and practice
تعداد صفحات انگلیسی:
20 صفحه
عنوان فارسی:
پویش افق فکری مبتنی بر وب: مفاهیم و راهکار عملی
تعداد صفحات فارسی:
30 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف: در این بررسی، هدف اول تعریف پویش افق فکری و سپس ارائه طرح کلی می باشد که در حال حاضر توسط بسیاری از سازمان ها با استفاده از منابع مبتنی بر وب به کار گرفته می شود. سپس، در مورد مزایا و عوامل پویش افق فکری برای شناسایی برخی از سازمان هایی که در حال حاضر مشغول انجام فعالیت در این زمینه هستند بحث می کند و با جزئیات بیشتری توضیح می دهد که چگونه رویکرد پویش افق فکری مبتنی بر وب پیاده سازی شده است. سپس، با بحث در مورد عمل و ارائه زمینه برای تحقیقات بیشتر نتیجه مطالب صورت می گیرد.

طرح/ روش/ رویکرد: اساس و مبنای این بررسی یک سمپوزیوم می باشد که در آزمایشگاه علوم و فناوری دفاع بریتانیا در مارچ 2010 برگزار شد، که در آن گروه ها به انجام فعالیت های پویش افق فکری پرداختند. تمرین کنندگان از سازمان های بخش دولتی و خصوصی در این سمپوزیوم به منظور کمک به مقاله حضور یافتند و این رویکرد در سال گذشته بارها و بارها تکرار کردند.

یافته ها: فرآیندهای ساخت یافته از پویش افق فکری مبتنی بر وب با تاکید بر درک قوی فنی و اصول عملی به خوبی شرح داده شده در این بررسی را می توان در تصمیم گیری های سازمانی به کار گرفت.

اصالت/ ارزش: در حالی که تعداد فزاینده ای از سازمان های بخش خصوصی و دولتی در حال حاضر از وب به عنوان یک منبع اطلاعات کلیدی استفاده می کنند، هیچ توضیح دقیقی از رویکرد پویش افق فکری مبتنی بر وب منتشر نشده است. بنابراین، این مقاله دارای یک سهم اصلی در این زمینه می باشد که با همکاری متخصصین، در مورد آنچه که به منزله عمل خوب می باشد بحث کرده و مناطقی که در آن تحقیقات آینده مورد نیاز است را برجسته می سازد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان