چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #508

#508 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
iFogSim: A Toolkit for Modeling and Simulation of Resource Management Techniques in Internet of Things, Edge and Fog Computing Environments
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
iFogSim: ابزاری برای مدل سازی و شبیه سازی روش‌های مدیریت منابع در اینترنت اشیا، محیط‌های محاسبه مه و لبه
تعداد صفحات فارسی:
12 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
149,000 ريال
چکیده فارسی:

خلاصه: هدف اینترنت اشیا، انلاین کردن همه اشیا (به عنوان مثال دوربین‌های هوشمند، پوشاک، حسگرهای محیط، لوازم خانگی و وسایل نقلیه) است. از اینرو حجم عظیمی از داده‌ها تولید می شود که می توانند سیستم‌های ذخیره سازی و برنامه‌های تحلیل داده‌ها را درهم بشکنند. محاسبات ابری سیستم‌هایی را در سطح زیرساخت پیشنهاد می دهد که می توانند با نیازهای پردازشی و ذخیره سازی اینترنت اشیا متناسب شوند. با این حال برنامه‌هایی مانند نظارت بر سلامتی و واکنش در شرایط اورژانسی (اضطراری) وجود دارند که به تأخیر زمانی کمی نیاز دارند و تأخیر ناشی از انتقال داده‌ها به ابر و سپس به برنامه کاربردی می تواند تأثیر جدی روی کارایی انها بگذارد. برای غلبه بر این محدودیت، الگوی محاسبات مه[1] پیشنهاد شده است که در ان خدمات ابری به لبه‌های شبکه برای کاهش تأخیر زمانی و ازدحام شبکه بسط داده می شوند. برای تحقق بخشیدن به این پتانسیل پارادایم‌های اینترنت اشیا و مه برای تجزیه و تحلیل بلادرنگ، چالش‌های متعددی باید نشان داده شود. اولین و مهم ترین مسئله، طراحی روش‌های مدیریت منابع است که مشخص می کند کدام ماژول‌های برنامه کاربردی، تحلیل هر دستگاه لبه را برای به حداقل رساندن تأخیر و به حداکثر رساندن توان عملیاتی تحت فشار قرار می دهند. بدین منظور ما نیازمند یک پلتفرم ارزیابی هستیم که بتواند کارایی سیاست‌های مدیریت منابع را روی اینترنت اشیا یا زیرساخت محاسبه مه به روشی تکرارپذیر تعریف کند. در این مقاله ما یک شبیه ساز به نام iFogSim برای مدل سازی محیط‌های مه و اینترنت اشیا ارائه می کنیم و تأثیر روش‌های مدیریت منابع را روی تأخیر، ازدحام شبکه، مصرف انرژی و هزینه محاسبه می کنیم. ما دو مورد مطالعاتی را برای نشان دادن مدل سازی یک محیط اینترنت اشیا و مقایسه سیاست‌های مدیریت منابع شرح می دهیم. به علاوه مقیاس پذیری ابزار شبیه سازی در مصرف حافظه اصلی [2] و زمان اجرا تحت شرایط مختلف ارزیابی می شود.



نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
149,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان