شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #503

#503 کد مقاله زمینه: معماری
عنوان انگلیسی:
RESIDENT APPROPRIATION OF DEFENSIBLE SPACE IN PUBLIC HOUSING
تعداد صفحات انگلیسی:
27 صفحه
عنوان فارسی:
تصاحب ساکنین در فضای قابل دفاع در املاک عمومی: مفاهیمی برای امنیت و اجتماع
تعداد صفحات فارسی:
27 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

نظریه فضای قابل دفاع (DS) این را مطرح می‌کند که محیط ساخت می‌تواند امنیت محله و جامعه را با ترغیب به تصاحب فضای نزدیک خانه توسط ساکنین ارتقا دهد. این مقاله به بررسی رابطه‌ی بین سه شکل متفاوت تصاحب ساکنین و تجارب ساکنین درمورد امنیت محله و جامعه پرداخته است. نتایج حاصل از 91 ساکن ملک عمومی که در فضاهای قابل دفاع مدرن سکونت داشتند، به این اشاره دارد که ساکنینی که از طریق تصاحب زمین از فضای نزدیک خانه دفاع می‌کردند محله‌ای امن‌تر و جامعه منسجم‌تر ازساکنینی داشتند که فضا را بدین صورت تصاحب نمی‌کردند. ساکنینی که زمان بیشتری را در فضای بیرون می‌گذراندند، محله‌ای امن‌تر را تجربه کردند؛ با این حال، تعاملات اجتماعی عادی در فضای نزدیک خانه همواره به نتایج مرتبط نمی‌شد. در حالیکه هیچ اطلاعات عادی از داده‌های مربوط به همبستگی در اینجا ارائه نمی‌شود، با این حال این تحقیق گامی مهمی در ارائه مدارک تجربی در مورد پیوندی هدفمند بین جوانب خاص تصاحب ساکنین و نتایج مثبت برمی دارد. مفاهیم برای نظریه DS و سیاست املاک مسکونی مورد بحث قرار می‌گیرند.

هدف بنیای اداره املاک و توسعه جامعه امریکا (HUD) ساخت جامعههایی ایمن و پشتیبان است. به تازگی، HUD روی نقشی که محیط فیزیکی ممکن است در تحقق این هدف از طریق ساخت «فضای قابل دفاع» داشته باشد تمرکز می‌کند. اقدامات در خصوص فضای قابل دفاع نیازمند ایجاد تغییراتی فیزیکی در نواحی پیرامون سکونتگاه‌ها هستند تا بدین صورت نسبت به جرائم آسیب پذیری کمتری پیدا کنند و پشتیبانی بیشتری برای توسعه جامعه در بین ساکنین فراهم کنند. میلیون‌ها دلار در مرمت محیط‌های فیزیکی املاک عموم و سایر محلات مسکونی در راستای دستورالعمل‌های DS سرمایه گذاری شده است. هرچند برخی اقدامات DS موفقیت آمیز بوده است که به نرخ پائین تر جرائم و جامعه منسجم‌تر منتهی شده‌اند، موفقیت دائمی نبوده است. اطلاعات محدودی در مورد عوامل جانبی که ممکن است موفقیت فضای قابل دفاع را افزایش دهند وجود دارد، به ویژه در محلات مسکونی عمومی جامعه درهم ریخته که به چنین اقداماتی نیاز دارند.

عاملی که نظریه DS مطرح می‌کند که ممکن است در موفقیت فضاهای قابل دفاع مهم باشد میزان دفاع ساکنین و تصاحب فضای نزدیک خانه به صورت‌های دیگر است. اگر ساکنین زمانی که رفتارهای نامناسب و خطرناکی در فضای نزدیک خانه رخ می‌دهد دخالتی کنند، اگر زمانی را در آن بگذرانند و نیز اگر با همسایگان تعاملی داشته و در فعالیت‌های مراقبتی شرکت کنند، نظریه DS مدعی است که زندگی جامعه باید ترقی یافته و امنیت باید در آن حفظ شود. اگر جلوی این نوع از تصاحب فیزیکی، اجتماعی و منطقه‌ای گرفته شود، نظریه DS پیش می‌کند زندگی جامعه ممکن است مختل شود و امنیت همسایگان از بین رود.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان