پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #5

#5 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Development of an organizational excellence framework
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
توسعه چارچوب برتر سازمانی
تعداد صفحات فارسی:
16 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:


مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی

هدف - هدف این مقاله توصیف توسعه چارچوب برتر سازمانی می باشد، که اصول و شیوه های چارچوب برجسته مدیریت را که در استرالیا، اروپا، ایالات متحده آمریکا و کانادا انجام می شود را محکم می کند. تا به امروز ، برای داشتن یک دستورالعمل اجرایی برای مشاوران صنایع و مشاغل با کیفیت ، این امر  به منظور پر کردن جای خالی ها در نظر گرفته شده است .

طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مقاله اصول و شیوه های برتر چارچوب را محکم می کند و منجر به  کار  با تیم مدیریت مشاوران و حرفه های با کیفیت  شده که آن به بدنه  علم و دانش موجود افزوده می شود  (BOK)، دستورالعملهای اجرایی را در زمینه هنر ارائه می دهد ، منابع اضافی و مرجعهایی را فراهم می آورد .

یافته ها - داده های ذهنی و عینی جمع آوری شده در زمینه موضوع  مورد مطالعه ، پاسخ های مشاوره مدیریت و حرفه  های با کیفیت  را در زمینه ارزش بالقوه شاغلان و سازمان ها ،  جمع آوری می کند .

اصالت / ارزش - این تحقیق ترکیبی از محتوای چارچوب های برتر می باشد و دستورالعمل های اجرایی را  برای مدیریت گروه مشاوره و شاغلان با کیفیت فراهم می آورد. ارزش چارچوب برتر سازمانی ، ارائه مزایایی مشابه دیگر  طرح های  ارائه شده می باشد که زمانیکه شاغلان از چارچوب استفاده می کنند و سازمان آن را اجرا می کند و برای طرح های برتر ملی و بین المللی بکار می گیرد، ارزش آن درک می شود .

کلمات کلیدی: مدیریت کیفیت، طرحهای کیفیت، کسب و کار/ تجارت برتر، سیستم های مدیریت کیفیت، رویکرد سیستم، تفکر سیستم، ابزار و تکنیکهای کیفیت، اجرای سیستم مدیریت کیفیت

نوع مقاله: مقاله تحقیقی

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان