سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مقاله #492

#492 کد مقاله زمینه: ریاضی
عنوان انگلیسی:
A generalized model for data envelopment analysis
تعداد صفحات انگلیسی:
19 صفحه
عنوان فارسی:
بهینه سازی پیوسته یک مدل تعمیم یافته برای تحلیل پوششی داده ها
تعداد صفحات فارسی:
25 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

تحلیل پوششی داده ها (DEA) روشی برای ارزیابی کارآیی نسبی واحدهای تصمیم گیری (DMUها) در حال اجرای وظایف مشابه، در یک سیستم تولید است، که چندین ورودی را برای تولید چندین خروجی مصرف می کنند. تاکنون شماری از مدل های DEA توسعه یافته اند: مدل CCR، مدل BCC و مدل FDH به عنوان مدل های DEA پایه ای به خوبی شناخته می شوند. این مدل ها مبتنی بر ساختار غالب در شکل اصلی، با چگونگی تعیین مجموعه احتمالی تولید از نقطه نظر شکل دوگانه؛ به ترتیب مخروط محدب، پوسته محدب و پوسته قابل عرضه آزاد برای داده های مشاهده شده، مشخص می شوند.

در این مطالعه، مدلی به نام مدل DEA تعمیم یافته (GDEA) را پیشنهاد می دهیم، که می تواند مدل های DEA پایه بیان شده در بالا را، با یکدیگر متحد سازد. علاوه بر این، با برقراری ویژگی های نظری در ارتباطات میان مدل GDEA و آن مدل های DEA، اثبات می کنیم که مدل GDEA محاسبه کارآیی واحد تصمیم گیری (DMU)، در ترکیب با ساختارهای مرجع گوناگون واحدهای تصمیم گیری را امکان پذیر می سازد. علاوه بر این، یک روش دوگان بر GDEA، GDEAD پیشنهاد نموده و نشان می دهیم که این روش می تواند، روابط غالب در میان همه واحدهای تصمیم گیری را آشکار سازد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان