پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #460

#460 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Development of the Energy-smart Production Management system (e-ProMan): A Big Data driven approach, analysis and optimisation
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
توسعه سیستم مدیریت تولید هوشمند انرژی (e-ProMan): یک نظریه مبتنی بر بیگ دیتا، تحلیل و بهینه سازی
تعداد صفحات فارسی:
14 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

با توجه به چالش‌های مربوط به افزایش قیمت انرژی و مباحث محیطی، بهره وری انرژی به یک مسئله نگران کننده در صنایع تولیدی تبدیل شده است. به منظور کاهش مصرف انرژی، عملیات تولیدی بایستی تکنیک‌های انرژی کارآمد را توسعه دهند. این توسعه در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و هزینه‌های تولید نیز نقش بسزایی دارد. هدف از این تحقیق، ساخت یک متدولوژی شبیه سازی و بررسی مدلسازی مدیریت انرژی و حرارتی ( به نام e-ProMan) در مکان تولید می باشد. با استفاده از شبیه سازی، سیستم ‘e-ProMan’ یک مدل کارخانه کاربرپسند، زمان واقعی و مجازی ایجاد می کند. در اینجا از نظریه "بیگ دیتا" استفاده شده است، که در آن مجموعه بزرگی از داده‌ها از داخل و خارج کارخانه جمع آوری شده است و با استفاده از آن می توان ارتباط میان جریان کار، جریان داده‌ها، و جریان انرژی را تجزیه و تحلیل نمود و به طور واقعی تصمیم گیری نمود. چهار منبع داده شامل پیش بینی آب و هوا، سنسورهای دما و رطوبت، زمانبندی و فرآیند تولید، و مصرف انرژی ماشین، جمع آوری شده است. سیستم ‘e-ProMan’ برای تطابق عملیات تولیدی کوچک و متوسط با بودجه محدود و منابع کمتر (مخصوصاً در زیرساخت‌های جمع آوری داده) طراحی شده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان