چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #451

#451 کد مقاله زمینه: نامشخص
عنوان انگلیسی:
The scheduling of maintenance. A resource-constraints mixed integer linear programming model
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
برنامه ریزی (زمان بندی) نگهداری و تعمیرات (نت). مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط با محدودیت
تعداد صفحات فارسی:
24 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

برنامه ریزی نت (نگهداری و تعمیرات) پیشگیرانه در قابلیت اطمینان و مهندسی نت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ماشین های پیچیده صدها قطعه وجود دارد که طبیعتا نیاز به جایگزینی و/یا تعمیر دارند. در فرایند نت، فروشنده ماشین (1)، کاربر ماشین آلات (2) و عرضه کننده خدمات نت (3) دخالت دارند. فروشنده و عرضه کننده خدمات نت بایستی سطح بالایی از دسترسی و بهره وری را برای ماشین آلات فراهم کرده و تاخیر ناشی از خرابی آنها را به حداقل برسانند؛ چرا که معمولا این ماشین ها در سراسر جهان نصب شده و معمولا فاصله بسیار زیادی از مقر فروشنده و/یا دفاتر خدمات محلی عرضه کننده ها دارند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها، سود کلانی از محل نگهداری و فروش قطعات یدکی به دست می آورند.

هدف از پژوهش حاضر تشریح و تبیین یک مدل اولیه برای برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط (MILP) است که زمان بندی مبتنی بر هزینه و قابلیت اطمینان و محدودیت منبع را در خصوص اقدامات نت پیشگیرانه انجام می دهد. این مدل، تابع هزینه کل حاصل از سهم قطعات یدکی، اجرای اقدامات پیشگیرانه و تعمیرات اضافی در صورت وقوع خرابی برنامه ریزی نشده را به حداقل می رساند. هزینه های پرسنل تولید کننده و/یا عرضه کننده خدمات نت نیز در مدل گنجانده شده است. سرانجام، این مقاله یک مطالعه موردی در قالب "چه می شود اگر؟" ارائه داده است که اثربخشی و تازگی این پژوهش در کاربردهای واقعی و پیچیده را اثبات می نماید.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان