شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #384

#384 کد مقاله زمینه: صنایع
عنوان انگلیسی:
Incorporating institutional and spatial factors in the selection of the optimal locations of public electric vehicle charging facilities: A case study of Beijing, China
تعداد صفحات انگلیسی:
16 صفحه
عنوان فارسی:
بکار گیری فاکتورهای نهادی و فضایی، در فرآیند انتخاب محل استقرار بهینه‌ی (مکان‌یابی تسهیلات) تسهیلات شارژ خودروی الکترونیک: مطالعه‌ای موردی در شهر بیجینگ چین
تعداد صفحات فارسی:
38 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
190,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در این مقاله قصد داریم تا مطالعه‌ای موردی را در خصوص برنامه‌ریزی برای مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکترونیکی در بیجینگ چین ارائه دهیم. اهدافی که از ارائه‌ی این مقاله دنبال می‌کنیم، بکار گیری محدودیت‌های محلی[1] در تأمین و تقاضای ایستگاه‌های شارژ خودروی الکترونیکی عمومی در مدل‌های مکان‌یابی تسهیلات[2] و مقایسه‌ی مکان‌های بهینه از سه مدل مکان‌یابی مختلف می‌باشد. در سمت تأمین، به تحلیل محدودیت‌های فضایی و نهادی در ساخت زیر ساختار شارژ عمومی می‌پردازیم تا بتوانیم محل‌های احتمالی برای این کار را انتخاب نماییم.

در سمت تقاضا، مصاحبه‌هایی با سرمایه‌گذاران بر روی این طرح صورت گرفته است و از روش دلفی نوع-رتبه‌بندی، در زمان تخمین تقاضای EV و آن‌هم با داده‌های کلی به دست آمده از سالنامه‌های آماری شهری و سرشماری‌های ملی استفاده شده است. با بکارگیری تخمین‌های زده شده از تقاضای EV، اقدام به مقایسه‌ی سه مدل کلاسیکی مکان‌یابی تسهیلات نموده‌ایم.

نتایج ما نشان می‌دهد که راهکارهای پی-میانه را می‌توان نزدیک به جوامعی با سطح بالای تقاضای EV دانست و بنابراین، اغلب کاربران EV از دسترسی راحت‌تری به تسهیلات شارژ برخوردار می‌باشند. با توجه به آزمایش‌های مقایسه‌ی پی-میانه و مدل‌های مکان‌یابی پوشش حداکثری، نتایج ما نشان می‌دهد که:

1.      مدل پی-میانه از عملکرد بهتری نسبت به مدل مکان‌یابی پوشش حداکثری و آن‌ هم بر حسب ارضای سایر اهداف برخوردار می‌باشد؛

2.      در زمانی که تعداد ایستگاه‌های شارژ باید زیاد باشد و یا در زمانی که حداقل تغییر نیاز باشد، راهکارهای هر دو مدل، با افزایش p، پایدارتر می‌شوند.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
190,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان