پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #363

#363 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Achievement of minimized combinatorial test suite for configuration-aware software functional testing using the Cuckoo Search algorithm
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
محقق سازی مجموعه آزمون ترکیبی کمینه سازی شده، برای آزمون عملکردی نرم افزار آگاه از پیکربندی، با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته
تعداد صفحات فارسی:
28 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
150,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

 زمینه تحقیق: امروزه نرم افزار به عنوان یک راه حل مبتکرانه برای بسیاری از برنامه‌های کاربردی و متدهای موجود در علوم و مهندسی، به حساب می آید. اطمینان از کیفیت و صحت عملکرد نرم افزار، به عنوان یک موضوع چالش برانگیز محسوب می شود، زیرا هر برنامه ای، دارای پیکربندی‌ها و حوزه‌های ورودی مختلف می باشد. به منظور اطمینان از کیفیت نرم افزار، تمامی پیکربندی‌ها و ترکیبات ورودی محتمل می بایستی در ازای خروجی‌های مورد انتظار آنها، ارزیابی شود. همچنین، این آزمون جامع، عملا غیر کاربردی می باشد (به دلیل محدودیت‌های زمانی و منابع، به لحاظ حوزه وسیع ورودی و پیکربندی‌ها). بدینسان، از تکنیک‌های نمونه برداری مختلف بهره گرفته شده است تا بتوان این حوزه‌های ورودی و پیکربندی‌ها را نمونه برداری کرد.

هدف: از آزمون ترکیبی می توان بهره گرفت تا به طور موثر نقص‌های نرم افزار تحت آزمون را مشخص نمود. این تکنیک، از مفاهیم بهینه سازی ترکیبی بهره می گیرد تا به طور سیستماتیک، تعداد موارد آزمون را از طریق در نظر گرفتن ترکیبات ورودی، کمینه سازی نماید. در این مقاله، یک استراتژی جدید برای ایجاد مجموعه آزمون ترکیبی (با استفاده از مفاهیم جستجوی فاخته)، ارائه شده است.

روش: از الگوریتم جستجوی فاخته در طراحی و پیاده سازی یک استراتژی (جهت ایجاد مجموعه‌های ترکیبی بهینه سازی شده)، بهره گرفته می شود. این استراتژی شامل الگوریتم‌های پیاده سازی مختلف می باشد. این الگوریتم‌ها، با یکدیگر ترکیب شده اند تا در خدمت الگوریتم جستجوی فاخته درآیند.

نتایج: راندمان و کارایی این تکنیک جدید، از طریق مجموعه آزمایشات مختلف، به اثبات رسیده است. کارایی این استراتژی از طریق اعمال مجموعه آزمون ایجاد شده در خصوص مطالعه موردی دنیای واقعی (با هدف آزمون عملکردی)، مورد سنجش قرار گرفته است.

نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد که مجموعه‌های تستی ایجاد شد می تواند به طور موثر، نواقص را مشخص نماید. بعلاوه، این استراتژی نیز یک جهت گیری جدید را پیش روی کاربرد الگوریتم جستجوی فاخته (در زمینه مهندسی نرم افزار)، قرار می دهد.

 

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
150,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان