پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

مقاله #36

#36 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Enhanced Bee Swarm Optimization Algorithm for Dynamic Economic Dispatch
تعداد صفحات انگلیسی:
9 صفحه
عنوان فارسی:
الگوریتم بهبود یافته‌ی بهینه سازی تجمع زنبور عسل برای حل مساله‌ی توزیع اقتصادی پویا
تعداد صفحات فارسی:
26 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:


مقاله انگلیسی برق با ترجمه فارسی

چکیده- این مقاله یک روش بهبود یافته‌ی بهینه سازی تجمع زنبور عسل را جهت حل مساله‌ی توزیع اقتصادی پویای واحدهای حرارتی پیشنهاد می‌دهد به نحوی که در آن اثرات نقطه­ی دریچه­ ای[1](valve-point effect)، محدودیت‌های نرخ شیب و تلفات انتقال توان در نظر گرفته می‌شوند. الگوریتم بهینه سازی تجمع زنبور عسل برخلاف اغلب الگوریتم‌های جمعیت محور، الگوهای حرکت متفاوتی را جهت جستجوی فضای محتمل پاسخ بکار می‌گیرد. این ویژگی توازن موثری را بین جستجو و بهره‌برداری بوجود می‌آورد. نسخه‌های تغییر داده شده‌ی متفاوتی برای الگوهای حرکتی در روش بهینه‌سازی تجمع زنبورهای عسل پیشنهاد شده‌اند که هدف آنها جستجوی موثرتر فضای محتمل بوده  است. کارایی روش با استفاده از سه سیستم تست با 30،10 و 60 واحد که به ترتیب دربردارنده‌ی 720،240 و 1440 متغیر  طراحی بوده­ اند ارزیابی شده است. مورد آخر را می‌توان به عنوان یک سیستم توان با مقیاس بزرگ در نظر گرفت. نتایج با دیگر کارهای انجام شده در این حوزه مقایسه شده‌اند و برتری روش پیشنهادی نتیجه گیری شده است.

واژگان کلیدی (شاخص) توزیع اقتصادی پویا (DED)، بهینه‌سازی بهبود یافته تجمع زنبورهای عسل (EBSO)، محدودیت‌های نرخ شیب، اثرات نقطه دریچه­ ای
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان