پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #345

#345 کد مقاله زمینه: صنایع
عنوان انگلیسی:
Heuristic approach for risk assessment modeling: EPCCM application (Engineer Procure Construct Contract Management)
تعداد صفحات انگلیسی:
19 صفحه
عنوان فارسی:
رویکرد اکتشافی برای مدل سازی ارزیابی ریسک: برنامه EPCCM (مهندس، خرید، ساخت، مدیریت قرارداد)
تعداد صفحات فارسی:
25 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده: فاکتورهای مختلف ریسک بر هزینه پروژه‌های ساخت و عملکرد برنامه زمانی از طرح پروژه تا تکمیل اثر می گذارند. در زمینه مدیریت پروژه، ارزیابی قرارداد به تخصیص ریسک‌های یکپارچه کمک می کند.

هدف این مقاله، بررسی شرایط استاندارد قرارداد، به نام FIDIC، قراردادهای کلید در دست شرایط EPC قرارداد (مهندس، خرید، ساخت) به عنوان فرمت قرارداد استاندارد می باشد. پیامدهای شروط قرارداد برای استراتژی مدیریت ریسک جهت اتخاذ توسط پیمانکاران، از طریق برنامه ارزیابی ریسک از پیش تعریف شده (RMP) تحلیل شده اند. شرایط مرتبط در مورد رخدادهای ریسک القا شده مورد بررسی قرار خواهند گرفت. پایه و اساس برای تعریف دسته بندی‌های ریسک و رخدادهای اصلی از طریق طرح‌های RBS (ریسک، تفکیک، ساختار) و همچنین اقدامات مطرح شده و طرح‌های کاهش توصیف شده اند.

در پایان، EPCCM، سیستم مدل سازی برای کمک به مدیران قرارداد ایجاد شده تا زمان، تلاش، عقب و جلو رفتن بین پروژه‌ها توسعه یابد و موارد ساخت را کاهش دهد. نتیجه، محیط مدیریت قرارداد کارآمدتر و فعال تر با فراهم سازی پایگاه داده برای دروس یادگرفته شده علاوه بر دنبال کردن پروژه‌های در دست اقدام، ریسک‌های قراردادی و در نتیجه برای انجام تصمیمات مرتبط و برنامه‌های فعالیت می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان