چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #336

#336 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Re-orientation of human resources for health: a great challenge for the Brazilian National Health System
تعداد صفحات انگلیسی:
5 صفحه
عنوان فارسی:
بررسی یک چالش بزرگ برای نظام سلامت ملی برزیل: جهت گیری مجدد منابع انسانی برای نظام سلامت
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف: ارائه اطلاعات در دسترس و بحث در مورد پیشرفت، پیشرفت های فعلی و چالش های موجود، سیاست های فعلی و راهنمایی های اجرا شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش در برزیل جهت هدف قرار دادن تحول آموزش بهداشت به منظور بهبود مراقبت های بهداشتی ارائه شده توسط سیستم بهداشت ملی برزیل.

طراحی مطالعه: بررسی ادبیات.

مواد و روش ها: تجزیه و تحلیل و بررسی مقالات مشخص شده از پایگاه داده های الکترونیکی، همراه با گزارش ها و اسناد به دست آمده از وزارت بهداشت درمان و آموزش بین سال های 1988 و 2013.

نتایج: این مطالعه به بررسی برخی از طرح های مهم، از جمله برنامه تشویق تغییرات برنامه در دوره های پزشکی (PROMED)که در سال 2002 تنها برای دوره های پزشکی پیاده شد می پردازد. بر اساس PROMED  و پوشش طیف وسیع تری از دوره های تحصیلات تکمیلی، "برنامه ملی دستاندرکاران بهداشت" در سال 2005 اجرا شد. این طرح نسخه سوم خود را در سال 2012 روانه کرد که  14 منطقه حرفه ای سلامت را پوشش می دهد. یک نوآوری دیگر، سیاست ملی آموزش و پرورش بهداشت و درمان دائم بود که در سال 2007 با هدف تبدیل خدمات بهداشت عمومی به یک منبع یادگیری از طریق تدریس اجرا شد. یستم یکپارچه بهداشت و درمان دانشگاه آزاد نیز اجرا شد.

نتیجه گیری: یکسری اقدامات در بخش های مختلف در برزیل جهت بهبود سلامت جمعیت برزیل در آینده در حال انجام است. با این حال، تغییراتی که می بایست دنبال شوند شامل تحولات عمیق و مستلزم زمان قابل توجهی می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان