جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مقاله #333

#333 کد مقاله زمینه: صنایع
عنوان انگلیسی:
Cognitive approach in development of innovation management models for company
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
روش شناختی در توسعه مدل های مدیریت نوآوری برای شرکت
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

روند تحول اقتصاد مبتنی بر منابع و صادرات بسوی اقتصاد مبتنی بر منابع و نوآوری (روندی که ویژگی اقتصادهای کشورهای آذربایجان و روسیه می باشد) نیاز به ترویج فعالیت های نوآورانه در تمامی سطوح مدیریت دارد از جمله سطح کشوری، منطقه ای، شرکتی و در سطح عوامل مجزا (). در راستای این مطلب، پرسش توسعه و معرفی سیستم های کارآمد مدیریت نوآوری، و در وهله اول سیستم های مدیریت نوآوری شرکت (CIM)،که اصلی ترین عوامل تشکیل دهنده ی سیستم های اقتصادی ملی هستند ضرورت پیدا می کنند (Bazilevich A.I., 2009).

در شرایط اقتصادی پیچیده ی مدرن، عمق پردازش مسائل CIM و پایداری تصمیمات مدیریتی اتخاذ شده در نوبت اول قرار دارد و از طریق کیفیت زیرسیستم پشتیبان علمی تعیین می گردد (Fatkhutdinov R.A.,1998).

این گزارش فرصت استفاده از روش شناختی را برای توسعه مدل های CIM درنظر می گیرد. روش توسعه مدل های شناختی CIM متفاوت از الگوهای پذیرفته شده ی مورد بحث در کنفرانس Materials of inter تحت عنوان «تحلیل شناختی و مدیریت توسعه موقعیت ها»، می باشد (CASC’2007). تفاوت های اصلی عبارتند از استفاده از تدارکات پایه روش شناختی، روش کاری که ویژگی های خاص زمینه ی موضوعی CIM را که در انتشارات منعکس شده را درنظر می گیرد، و دوماً ویژگی مولدی فرآیند توسعه مدل های CIM، ارائه استفاده وسیع شیوه ی فناورانه مترقی نوآوری ها را مورد توجه قرار می دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان