جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #289

#289 کد مقاله زمینه: نفت و گاز و پتروشیمی
عنوان انگلیسی:
Minimizing Asphaltene Precipitation in Malaysian Reservoir
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
کمینه سازی رسوب اسفالتن در مخازن مالزی
تعداد صفحات فارسی:
12 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
50,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

اسفالتن ناپایدار یک نگرانی اصلی در مخازن نفت تحت تزریق گاز جایگزین آب - کربن دی اکسید است، چرا که آسیب بازگشت ناپذیر را برای مخازن به وجود آورده و هزینه­ی مرمت آن برای سیستم تولید بسیار پر هزینه می­باشد. بنابراین، استراتژی موثر برای کنترل رسوب اسفالتن باید بخشی از مدیریت مخازن باشد. مقابله با اسفالتن ناپایدار در مخازن مالزی به سه بخش اصلی تقسیم شد که شامل ارزیابی پایداری کولوئیدی اسفالتن، ته نشینی اسفالتن، و جلوگیری از اسفالتن می­باشند.

سیستم تشخیص جامدات برای اندازه گیری پایداری و فشار شروع نفت خام تحت شرایط مخزن با مقادیر متفاوت تزریق گاز مورد استفاده قرار گرفت. آزمایش­های مختلف PVT در آزمایشگاه با استفاده از سلول PVT به انجام رسید. داده­ های PVT از سلول PVT به دست آمده و با معادله­ ی حالت (EOS) مطمئنی برای ایجاد پوش­های فاز اسفالتن برازش شدند.

یک برنامه­ ی طراحی مهارکننده آغاز شد، و چهار مهارکننده­ ی A، B، C و D برای ارزیابی بازدهی آنها در محیط ختثی، اسیدی و بازی انتخاب شدند. آزمون تیتراسیون برای ارزیابی بازدهی مهارکننده اجرا گردید. مهارکننده­ی B در محیط اسیدی به عنوان یک مهارکننده­ ی کارآمد برای تزریق در محل و کنترل رسوبات اسفالتن با تزریق گاز انتخاب شد.

با استفاده از این استراتژی، رسوبات اسفالتن کمینه سازی شده و در نتیجه آسیبی به مخزن وارد نمی­شود و تا حد زیادی در هزینه­ ها صرفه جویی خواهد شد.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
50,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان