سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مقاله #281

#281 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
SELECTED NATURAL DEEP EUTECTIC SOLVENTS FOR THE EXTRACTION OF α-MANGOSTIN FROM MANGOSTEEN (Garcinia mangostana L.) PERICARP
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
انتخاب حلال¬های یوتکتیک طبیعی عمیق برای استخراج آلفا-منگوستن از پوسته¬ی منگوستن (گارسینیا منگستانا ال.)
تعداد صفحات فارسی:
12 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
80,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده
این تحقیق استفاده از حلال­های یوتکتیک عمیق طبیعی(NADES)  را به عنوان حلال سبز برای استخراج ترکیبات فعال زیستی، به طور عمده آلفا-مگوستن، از پوسته­ ی مگوستن (گارسینیا مگوستانا ال.) بررسی می­نماید. استخراج­ها با استفاده از NADES متشکل از کولین کلراید، یک نمک آمونیوم چهارتایی، و چهار دهنده­ ی پیوند هیدروژنی انجام شد: 1،2-پروپان دیول، اسید سیتریک، گلیسرول، و گلوکز. بیشترین راندمان استخراج آلفا-منگوستن به میزان 2.6٪ (وزنی / وزنی) در پوسته خشک با استفاده از مخلوطی از کولین کلراید و 1،2-پروپان دیول در نسبت مولی 1 به 3 به دست آمد. حضور پیوند هیدروژنی توسط پهن شدن پیک OH در طیف مادون قرمز NADES مورد استفاده نشان داده شد. داده­ های قطبیت و ویسکوزیته­ ی NADES برای توصیف حلالیت  آلفا-منگوستین مشخص شد. تجزیه و تغییر در دمای گذار شیشه­ ای شدن به منظور مطالعه رفتار حرارتی و ثبات آن­ها تعیین شدند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که NADES ساخته شده از کولین کلراید و دهندگان پیوند هیدروژنی بر پایه­ ی دیول برای استخراج ترکیبات فعال زیستی از پوسته منگوستن موثر است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
80,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان