پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مقاله #271

#271 کد مقاله زمینه: حسابداری
عنوان انگلیسی:
Methods of Estimating or Accounting for Neighborhood AssociationsWith Health Using Complex Survey Data
تعداد صفحات انگلیسی:
9 صفحه
عنوان فارسی:
روش های برآورد و حسابداری انجمن های محله ای با بررسی داده ها با استفاده از بهداشت و درمان
تعداد صفحات فارسی:
15 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی

دلایل نابرابری بهداشتی، ممکن است شامل عوامل مربوط به همسایگان شود مانند، دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی، نرم های اجتماعی، و عوامل زیست محیطی، و همچنین عوامل سطح فردی. بررسی نابرابری های ملی و یا محلی بهداشتی با استفاده از داده های معرف، اغلب نیازمند رویکردی است که می تواند جای یک طرح نمونه گیری پیچیده را، که در آن افراد دارای احتمال انتخاب ناعادلانه برای مطالعه را دارند، بگیرد. هدف از مقاله حاضر، بررسی و مقایسه روش های محاسبه و یا حسابداری برای نفوذ همسایگان با بررسی داده های پیچیده است. ما سه نوع روش را برای استفاده با هر یک از نظر سنجی داده های پیچیده عمومی، در نظر گرفته ایم: رگرسیون معمولی، رگرسیون احتمال شرطی، و رگرسیون مدل مختلط خطی تعمیم یافته. نقاط قوت نسبی و نقاط ضعف هر روش، از یک مطالعه به مطالعه دیگر، متفاوت است. ما یک نمای کلی از مزایا و معایب هر روش را به لحاظ نظری، از نظر ماهیت انجمن های تخمین پذیر و معقول فرضیه های مشکوک مورد نیاز برای اعتبار، و همچنین در عمل، از طریق یک مطالعه شبیه سازی و 2 آنالیز داده های اپیدمیولوژیک، ارائه می کنیم. تجزیه و تحلیل اول، عوامل موثر بر استفاده از تکرار غربالگری ماموگرافی را با استفاده از بررسی داده های مصاحبه بهداشت ملی سال 2005، نشان می دهد. تجزیه و تحلیل دوم، تفاوت در مراقبت از بهداشت دهان و دندان را با استفاده از داده های سیستم نظر سنجی رفتاری فلوریدا در سال 2008 را نشان می دهد.

علاقه رو به رشدی در چگونگی و حدی که بافت محله ای و یا مسکونی، بر روی بهداشت تاثیر می گذارد، وجود دارد. علاقه مندی ما به این مساله، نشات گرفته از بررسی عوامل موثر بر استفاده از ماموگرافی است. در این مطالعه، محله، به مدل های آماری، از طریق گنجاندن یک متغیر موقعیت اجتماعی و اقتصادی در سطح منطقه اندازه گیری شده (SEP)، ایجاد شده است. پس از آن، ما علاقه به روش های آماری را که قادر به رسیدگی به این موضوع که آیا عوامل در سطح محله ای اندازه گیری نشده، علاوه بر عوامل سطح فردی اندازه گیری شده، می تواند برای نابرابریهای بهداشتی های نژادی / قومی، توسعه یابند یا خیر. علاوه بر این، ما به روشهای تعیین مشارکت مستقل از عوامل اندازه گیری نشده در سطح محله ای فراتر از عوامل فردی و در سطح محله ای اندازه گیری شده، علاقه مند شدیم.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان