پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #257

#257 کد مقاله زمینه: حسابداری
عنوان انگلیسی:
Banking at the crossroads: How to deal with marketability and complexity?
تعداد صفحات انگلیسی:
17 صفحه
عنوان فارسی:
بانکداری در تقاطع: چگونه با پیچیدگی و قابلیت عرضه در بازار مقابله کنیم؟
تعداد صفحات فارسی:
40 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی

چکیده

هدف از این مقالۀ اجمالی پرداختن به برخی مسائل کلیدی موثر بر ثبات موسسات مالی است. تأکید بر اقتصاد خرد در بانکداری است: مؤسسات مالی در زمینه جاری چه نوع مشوق هایی دارند؟ و این در مورد مقررات و نظارت بر چه چیزی اشاره دارد؟ مقاله بوسیله گسترش نوآوری های مالی و تأثیر آنها بر صنعت خدمات مالی بر انگیخته شده است.
از ویژگی اساسی اکثر نوآوری های مالی اخیر تمرکز آنها بر افزایش قابلیت عرضه در بازار می باشد. قابلیت عرضه در بازار منجر شده است به رشد قوی مبادلات متمایل به بانکداری (تجاری و فعالیت های بازار مالی). این رشد حداقل با مقیاس پذیری این فعالیت (بر خلاف رابطه
فعالیت های بانکداری) تا حدودی تسهیل شده است. اذعان شده که طبیعت بیشتر در هم تنیده بانک ها و بازارهای مالی ناشی از رفتار توده ای مردم و تصمیم گیری فرصت طلبانه است. در انجام این کار، بانک ها با رونق و طبیعت ورشکستگی بازارهای مالی مواجه گشته و بی ثباتی زیاد شده است.

بر این اساس، مقاله حاضر انگیزه های نهادهای مالی فردی را مورد بحث قرار می دهد. مسائل پرداخته شده عبارتند از: اختلاف در روابط فعالیت های مبادلاتی و بانکداری که بیشتر بر بازار مالی متمرکز شده اند، مسائل مربوط به ساختار مالکیت، تاثیر هزینه سرمایه، اثرگذاری نظم و انضباط بازار، و اینکه چه نوع پیکر بندی از صنعت می تواند انتظار رود. ما استدلال خواهیم کرد که نیروهای بازار ممکن است در تقابل با ثبات مالی باشند. ما بر تغییرات نهادی و نظارتی که ممکن است نیازمند مقابله با پیچیدگی نهادهای مالی باشد اشاره خواهیم کرد.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان