شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #252

#252 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
Thin Layer Coulometry Based on Ion-Exchanger Membranes for Heparin Detection in Undiluted Human Blood
تعداد صفحات انگلیسی:
4 صفحه
عنوان فارسی:
کولومتری لایه نازک بر اساس غشاء مبدل یون برای تشخیص هپارین در خون رقیق شده انسان
تعداد صفحات فارسی:
7 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
60,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی شیمی با ترجمه فارسی

چکیده: ما در اینجا برای اولین بار یک روش بالقوه ی بدون کالیبراسیون برای تشخیص پروتامین (و با تیتراسیون، هپارین) در خون رقیق شده انسان در محدوده غلظت درمانی از 20 تا 120 mg L-1 شناسایی کردیم. استفاده از نمونه لایه نازک (5.8 μL) محدود بین یک غشاء انتخابی پروتامین لوله ای (قطر داخلی 600 μm) و یک سیم Ag/AgCl (قطر 400 μm)، تخلیه جامعی از نمونه حاصل کرد. تشخیص کولومتری با بکارگیری یک روش پالس دو برابر با 120 s برای هر پالس، برای استنطاق لایه نازک انتخاب شده بود. منحنی های کالیبراسیون پروتامین در غلظت های فیزیولوژیکی و در خون رقیق شده انسان ثبت شده بودند. یک رابطه خطی در هر دو مورد بدست آمده بود، اما حساسیت از دست رفته ای در تماس با خون مشاهده شده بود که با یک رویینگی جزئی عنصر داخلی Ag/AgCl شرح داده می شود. تیتراسیون هپارین پروتامین در نمونه های خون رقیق شده انسان انجام شده بود که از برنامه نهائی بیماران تحت مراقبت های ویژه تقلید می کند. مقادیر مشاهده شده رابطه مؤثری با آن دسته از روش های جایگزین موسوم به کرونوپتانسیومتری فلاش در غشاهای دو وجهی دارد.

ما برای نخسین بار استفاده از روش تشخیص کولومتری جامع برای ارزیابی هپارین خون بر اساس تعامل پروتامین هپارین برقرار شده را در اینجا نشان می دهیم. پروتامین یک پلی کاتیون است که برای خنثی کردن هپارین پلی کاتیون (ماده ضد انعتقاد انتخابی در کنترل انعقاد خون در اعمال جراحی متعدد) مورد استفاده قرار می گیرد. محدوده غلظت پروتامین درمانی معمول بین 20 و 120 mg L−1 است.

آزمایش های ثابت هپارین، با آزمایش فاکتور Xa در نمونه های پلاسما انجام می شود که ارزیابی ارجح زمان انعقاد فعال (ACT) بسیار ساده می باشد. با این حال، نتایج این روش صرفاً به غلظت هپارین بستگی ندارد، زیرا آنها فیزیولوژی آبشار انعقادی را منعکس می کنند. نقطع ضعف آزمایش فاکتور Xa؛ زمان چرخش طولانی است که خطر برگشت نادرست هپارین را که می تواند همراه با عوارض خونریزی پس از عمل باشد افزایش دهد، زیرا هپارین به طور مداوم در بدن متابولیز می شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
60,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان