شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #166

#166 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
MAGNETIC POLYMERS
تعداد صفحات انگلیسی:
15 صفحه
عنوان فارسی:
پلیمرهای مغناطیسی
تعداد صفحات فارسی:
18 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
85,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی  شیمی با ترجمه فارسی

مقدمه

رفتار نمونه ای از مولکول های کوچک یا یون های فلزی با الکترون های جفت نشده، مانند یک پارامغناطیس است، بدان معنا که برهمکنش های مغناطیسی درون اسپین های الکترون گروهی بزرگ، ناچیز هستند و میدان مغناطیسی بیرونی بزرگ، برای همسو کردن جزئی زوج اسپین های الکترون، مورد نیاز است. برای فرومغناطیس و انواع مفید مغناطیس های فنی دیگر، برهمکنش تبادل مکانیکی کوانتوم بین اسپین های الکترون، یک پیش نیاز است. در یک فرومغناطیس، برهمکنش های تبادل درون یک ساختار سه بعدی، با تولید کردن یک گشتاور مغناطیسی بزرگ در نواحی مغناطیسی بیشتر از 104 اسپین الکترون، حتی در غیاب میدان مغناطیسی خارجی، اسپین ها را در یک جهت همسو می کند. قدرت این برهمکنش تبادلی، دمای کوری (Tc) را تعیین می کند. به عبارت دیگر، دمایی که مرتب سازی مغناطیسی تخریب شده است و مواد، پارامغناطیسی می گردند. (به طور قابل مقایسه، Tc به همان دمای کوری فرومغناطیس در فرومغناطیس ها ارجاع می شود).

مواد مغناطیسی مرسوم، بر مبنای فلزهای (و یون های فلزی) به طور جزئی پر شده با پوسته های d و f هستند، یعنی، فلزهای انتخاب شده، آلیاژهای فلزی و سرامیک ها. مواد کامپوزیتی مانند پلیمرهای آلی، با ذرات مغناطیسی فلزی کوچک یا غیرآلی پرشده اند، که در دسته های مشابه، به دام افتاده اند.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
85,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان