پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مقاله #134

#134 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
The Case for Business Process Management
تعداد صفحات انگلیسی:
5 صفحه
عنوان فارسی:
موردی برای مدیریت فرآیندهای تجاری
تعداد صفحات فارسی:
7 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
60,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی

مدیریت فرآیندهای تجاری (BPM) دارای اثرات تجاری و تکنولوژیک چشمگیری می باشد. این برای سازمان ها توانایی ذخیره پول، صرفه جویی زمان، و اعتبار سازی از طریق بازده سرمایه گذاری (ROI) را فراهم می سازد. در این مقاله مفهوم BPM تعریف شده و اهمیت آن برای توانایی یک واحد تجاری برای باقی ماندن در بازار رقابت و فعال ماندن در بازار جهانی در حال تغییر پیوسته را بررسی می کنیم.

تقاضا برای اصلاح فرآیندهای تجاری

بسیاری از سازمان ها پس از چندین سال سرمایه گذاری سنگین در تکنولوژی، به توانایی های توابع IT، فروشندگان و مشاوران این تکنولوژی که از آنها حمایت می کنند، و تحویل مزایایی که قولش را داده اند، شک می کنند. آنها برای سرمایه گذاری بیشتر در IT محتاط عمل می کنند، اما تقاضای بیشتری از IT دارند و انتظار دارند که سریعتر پاسخ دهد.

تقاضای فرآیندهای تجاری جدید یا اصلاح شده موجب بروز این ملزومات می گردد. بهبود خدمات مشتریان، وارد کردن محصول جدید به بازار، کاهش هزینه های بدون اثربخش، همگی فرآیندهای تجاری و مدیریت اثربخش آنها را به رده ی بالای لیست اولویت ها می برند.

یکی از جنبه های پاسخ به این فشارهای وارده بر IT، تغییر دادن شیوه ای است که سازمان به رویکرد خودکار سازی فرآیندها می نگرد. CIOها بطور فزاینده ای به دنبال راه های مختلف بهبود فرآیندهای تجاری هستند، از سرمایه گذاری بزرگ، گران و خطرناک در پروژه های کاربردی جدید اجتناب می کنند، که اغلب منجر به نارضایتی می شوند. برعکس، آنها بدنبال برداشتن سرمایه های موجود و سرمایه گذاری و تمرکز تلاش های خود بر خودکار سازی فرآیندهای تجاری این سرمایه ها هستند. این رویکرد جدید را مدیریت فرآیندهای تجاری (BPM) می نامند، و به همراه مجموعه ای از تکنولوژی ها که بسته BPM را تشکیل می دهند، بیان می شود.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
60,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان