جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

مقاله #132

#132 کد مقاله زمینه: حسابداری
عنوان انگلیسی:
THE EFFECT OF FINANCIAL LEVERAGE ON FIRM VALUE: EVIDENCE FROM THE NETHERLANDS
تعداد صفحات انگلیسی:
87 صفحه
عنوان فارسی:
اثر اهرم مالی بر ارزش بنگاه
تعداد صفحات فارسی:
86 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی

چکیده

در این پایان نامه ارشد، نویسنده چگونگی اثر اهرم مالی بر ارزش بنگاه مربوط به 78 شرکت هلندی فهرست شده در بورس اوراق بهادار آمستردام یورونکست (Amsterdam Euronext) در دوره 2011 – 2007 را بررسی میکند که رابطه ای دو جانبه میان این متغیرها و وجود نظارت شرکتی در رابطۀ کلیدی را مد نظر قرار می دهد. نتایج تجربی که بواسطه تکنیک های تخمین و برآورد مختلف ارائه شده اند، رابطه ای معکوس میان اهرم (مالی) و ارزش (بنگاه) نشان می دهند که مبین این است که با افزایش نسبت بدهی کل به سرمایه، شرکت ها. به عملکرد خود که با نسبت توبین (Tobin) سنجش شده، صدمه می زنند. زمانی که شرکت مقدار قابل توجهی نقدینگی و پتانسیل پایین رشد دارد، سرمایه گذاری بیش از حد مسأله مربوط به شرکت های هلندی شده است که بطور منفی بر ارزش بنگاه اقتصادی اثر می گذارند. همانطور که از بررسی های قبلی مشخص است، ممکن است بدهی بخاطر اثر انضباطی اش این اثر را ملایم کند و به موجب آن ارزش بنگاه را افزایش دهد.

با این حال، این نوع اثر بدهی بر ارزش شرکت هایی که بیش از اندازه سرمایه گذاری می کنند ثابت نشده است. اثر دیگرِ بدهی، یعنی اثر منفی بر ارزش شرکت هایی که کمتر سرمایه گذاری می کنند (شرکت هایی با پتانسیل بالای رشد اما با نقدینگی کم) در نتایج تجربی آشکار گشته است. با این وجود، مسأله سرمایه گذاری کم به خودی خود به شرکت های ثبت شدۀ هلندی مربوط نمی شوند. این یافته ها مطابق مدارک هلندی ارائه شده در متن قبلی است.

تصور شده است که اثر انضباطی بدهی بر کسانی که بیش از حد سرمایه گذاری می کنند بدلیل حضور مکانیزم های نظارتی شرکت که ارزش بنگاه را حداکثر می کنند (که در میان آنها مالکیت توسط کارکنان داخلی، بزرگ ترین مالکان عمده و مؤسسات مالی و اندازه هیأت کارگزاران وجود دارند) ناپدید می شود. با این وجود، نه نقش حداکثرسازی ارزش توسط مکانیزم ها  مشاهده شده بود و نه اثر آنها بر اهرم (مالی). به علاوه، نقش وساطتی نظارت شرکت بدون توجه به وضع سرمایه گذاری امتحان شده بود. نتایج تجربی بدست آمده به محقق اجازه ندادند تا استنتاج کند که آیا متغیرهای نظارت شرکت ملاحظه شده بر نسبت بدهی به دارایی خالص اثر دارند یا نه.

 


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان