چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1213

#1213 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Investigation of the influential strength of factors on adoption ofgreen supply chain management practices: An Indian mining scenario
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
بررسی قدرت نفوذ عوامل بر پذیرش شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز: یک سناریوی معدن هندی
تعداد صفحات فارسی:
21 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

توسعه سریع صنعتی که منجر به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال عظیم می شود، نیازمند حمایت شدیدی از صنایع معدنی است که به عنوان یک شریک زنجیره در پائین ترین نقطه تامین یک صنعت عمل می کند. طرف مقابل فعالیت های معدنکاری فشرده و غیرمتمرکز تولید زباله های بزرگ و تخریب محیط زیست است. زباله های تولید شده توسط صنایع معدنی توسط شرکای زنجیره تامین بالادست آنها ایجاد می شوند. بنابراین، فشار فزاینده ای روی شرکت های استخراج معادن برای ارتقای عملکرد محیط زیستیشان وجود دارد. در این راستا، مدیریت زنجیره تامین سبز (مدیریت زنجیره تامین سبز ) به عنوان یک استراتژی زیست محیطی ظهور کرد که نه تنها عملکرد زیست محیطی سازمان های انفرادی را بهبود می بخشد، بلکه همچنین باعث ارتقای تمام زنجیره عرضه که توسط صنایع پذیرفته شده اند، نیز می شود. با این حال، در مورد صنایع معدنی در هند، یک استثناء وجود دارد. این را می توان به درک ضعیف از عوامل دخیل دراین فرایند نسبت داد. از این رو، در اینجا تلاش برای شناسایی عوامل محرک مدیریت زنجیره تامین سبز و استخراج رابطه علی بین آنها از طریق استفاده از رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و تصمیم گیری (DEMATEL) انجام می شود. علاوه بر این، قدرت نفوذ این عوامل محرک بر یکدیگر و همچنین در کل سیستم برای اولویت بندی عوامل محرک با توجه به قدرت نفوذشان مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج مطالعه، "تعهد مدیریت عالی" و "رقابت" را به عنوان دو رکن مهم در نظر می گیرند در حالی که "فشار کارکنان" محرکی است که حداقل اهمیت را دارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان