پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

مقاله #1205

#1205 کد مقاله زمینه: صنایع
عنوان انگلیسی:
Ergonomic methods for assessing exposure to risk factors for work-related musculoskeletal disorders
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
روشهای ارگونومی برای ارزیابی قرارگیری در برابر عوامل خطرساز برای اختلالات اسکلتی عضلانی مرتبط با کار
تعداد صفحات فارسی:
19 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
90,000 ريال
چکیده فارسی:

پیش­زمینه: این بررسی یک مرور کلی از روشهای مختلف ارائه می­کند که برای ارزیابی قرارگیری در برابر عوامل خطرساز برای اختلالات اسکلتی عضلانی مرتبط با کار توسعه یافته است.

روشهای پژوهش: نشریات و مطالب مربوط در مورد روشهای ارزیابی قرارگیری برای درج در این بررسی گردآوری شده است.

نتایج: این روشها تحت سه عنوان اصلی طبقه­بندی شده است: (1) خودسنجی از کارکنان را می­توان برای جمع­آوری داده­ها در مورد قرارگیری محل کاری به عوامل روانی-اجتماعی و فیزیکی با استفاده از روشهایی بکار برد که شامل خاطرات کارکنان، مصاحبه­ها و پرسشنامه­ها می­باشد؛ (2) روشهای مشاهده­ای که ممکن است در میان آنها تقسیم شود به (الف) تکنیکهای ساده­تر ایجاد شده برای ثبت سیستمیک قرارگیری محل کار که ناظر را قادر به ارزیابی و ثبت داده­ها روی تعدادی از عوامل با استفاده از برگه­های پروفرمای طراحی شده برای ایجاد اولویتهایی برای مداخلات محل کار؛ و (ب) تکنیکهای پیشرفته ایجاد شده برای ارزیابی تنوع وضعیتی برای فعالیتهای بسیار پویا که داده­ها را بر روی نوار ویدئویی ضبط می­کنند یا آنالیزهای کامپیوتری با استفاده از نرم­افزار اختصاصی هستند؛ (3) اندازه­گیریهای مستقیم با استفاده از ابزارهای مانیتورینگ که به حسگرهای با اتصال مستقیم به فرد برای اندازه­گیری متغیرهای قرارگیری در محل کار وابسته هستند.

نتیجه ­گیری: انتخاب بین روشهای موجود بستگی به کارایی مورد نظر و اهداف مطالعه دارد. ارزیابیهای کلی مبتنی بر مشاهده ظاهرا سطوح هزینه­ها، ظرفیت، تطبیق­پذیری، کلیت­بخشی و دقت را به بهترین وجه مطابق با نیازهای کارشناسان ایمنی و بهداشت شغلی (یا افرادی از حرفه­های مرتبط)، که زمان و منابع محدود در اختیار خود دارند ارائه می­دهند و نیاز به اصولی بر مبنای ایجاد اولویتهایی برای مداخله دارند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
90,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان