پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1196

#1196 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Ontology-based Data Semantic Management and Application in IoT- and Cloud-Enabled Smart HomesOntology-based Data Semantic Management and Application in IoT- and Cloud-Enabled Smart
تعداد صفحات انگلیسی:
16 صفحه
عنوان فارسی:
مدیریت داده های معنایی مبتنی بر هستی شناسی و کاربرد آن در IoT و خانه های هوشمند با توانمندسازی ابر
تعداد صفحات فارسی:
31 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

کاربرد فناوری در حال رشد اینترنت اشیا (IoT) و رایانش ابری سبب افزایش محبوبیت خانه های هوشمند شده است که در آن‌ها حجم گسترده ای از داده توسط موجودیت‌ها تولید می شود. نمایش، مدیریت و کاربرد میزان فزاینده ای از داده های ناهمگن در فضای داده ای خانه های هوشمند چالش های اساسی را برای توسعه ی صنعت خانه ی هوشمند ایجاد کرده است. برای این کار، یک شما برای کاربرد و مدیریت معنایی داده‌ها مبتنی بر هستی شناسی در این مقاله ارائه شده است. بر مبنای مدل سیستم خانه ی هوشمند که از پیاده سازی عملیات خانه داری کاربران به دست آمده است، یک مدل هستی شناسی دامنه ای عمومی با تعریف مفاهیم وابسته و مدل انتشار معنایی داده های منطقی بر این اساس طراحی شده است. در نتیجه برای دستیابی به پرس و جوی داده ای معناشناسی با کارامدی بالا و به روز رسانی پیاده سازی مدل انتشار معنایی داده، یک روش ذخیره سازی تجزیه ی داده ای هستی شناسی مبتنی بر پایگاه های داده ی رابطه ای از طریق بررسی حالت های ذخیره سازی توسعه داده شده است و عملرد با استفاده از برخی اعمال به روزرسانی و پرس و جوی داده ی هستی شناسی به دست آمده است. با بهره گیری از دستاوردهای مذکور، استنتاج معنایی مبتنی بر هستی شناسی با یک قاعده ی تطابق معنایی در این مقاله مورد مطالعه قرار گرفته است تا خدمات خانگی شخصی و دقیقی را ارائه دهد و کارامدی از طریق آزمایشات انجام شده بر روی سیستم آزمایشی توسعه یافته برای ارزیابی رفتار کاربر اندازه گیری شده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان