پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

مقاله #1175

#1175 کد مقاله زمینه: صنایع
عنوان انگلیسی:
Overall multiobjective optimization of construction projects scheduling using particle swarm
تعداد صفحات انگلیسی:
20 صفحه
عنوان فارسی:
بهینه سازی کلی چند منظوره برای پروژه های زمانبندی ساخت و ساز با استفاده از ازدحام ذرات
تعداد صفحات فارسی:
27 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
120,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف- توسعه یک زمانبندی بهینه سازی شده پروژه[1] که به تمامی معیارهای نشان دهنده چالش پیش روی مدیران پروژه توجه کند. هدف این مقاله ارائه مدل بهینه سازی کلی چند منظوره[2] برای پروژه زمانبندی با لحاظ کردن زمان[3]، هزینه[4]، منابع[5] و جریان نقدی[6] می باشد. هدف این توعسه غلبه بر محدودیت های بهینه سازی هر هدف در زمانی است که زمانبندی غیرکلی بهینه سازی شده حاصل می شود.

طرح/روش/رویکرد- در این مقاله، مدل بهینه سازی کلی چند منظوره برای زمانبندی پروژه با استفاده از بهینه سازی ازدحام ذرات[7] با استراتژی تکاملی جدید مبتنی بر راه حل مصالحه جبهه پارتو[8]، توسعه یافته است. این مدل مهم ترین تصمیماتی را که بر پروژه ای تاثیر می گذارد، نظیر زمان، هزینه، منابع و جریان نقدی را مورد بهینه سازی قرار می دهد. این مطالعه فرض می کند که هر فعالیت روش های اجرایی متفاوت بهمراه زمان، هزینه، الگوی توزیع هزینه، و طرحواره های بکارگیری چندگانه منابع دارد.

یافته ها- با اعمال مدل توسعه یافته برای زمانبندی یک پروژه مطالعه موردی واقعی ثابت شد که مدل پیشنهادی در مدلسازی پروژه های واقعی ساخت و ساز معتبر بوده و نتایج مهمی برای برای مدیران پروژه[9] و زمان بندی کنندگان بهمراه دارد. انتظار می رود که مدل پیشنهادی به مدیران ساخت و ساز و تصمیم گیرندگان امر در تکمیل موفقیت آمیز پروژه با بودجه و زمان کاهش یافته و با بکارگیری منابع و اطلاعات موجود و محدود کمک کند.

ارزش/اصالت- این مقاله مدل نوینی را ارائه می کند که از چهار خصوصیات برخوردار است: این مدل زمانبندی بهینه سازی شده ای با در نظر گرفتن زمان، هزینه، منابع و جریان نقدی بصورت همزمان ارائه می کند؛ این مدل تکنیک بهینه سازی قدرتمند ازدحام ذرات را برای جستجوی زمانبندی بهینگی یکپارچه می سازد؛ این مدل از بهینه سازی چند منظور استفاده می کند و به نوع تک منظوره آن بسنده نکرده و همچنین از راه حل منحصربفرد مصالحه-پارتو برای رسیدن به محاسبات برازش فرآیند تکاملی بهره می گیرد


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
120,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان