شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1170

#1170 کد مقاله زمینه: میکروبیولوژی
عنوان انگلیسی:
Clostridium Perfringens Enterotoxin (CPE) and CPE-Binding Domain (c-CPE) for the Detection and Treatment of Gynecologic Cancers
تعداد صفحات انگلیسی:
11 صفحه
عنوان فارسی:
انتروتوکسین کلستریدیوم پرفرنجنسیس(CPE) و دومین متصل شونده به CPE برای تشخیص و درمان سرطان زنانه
تعداد صفحات فارسی:
10 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده. انتروتوکسین کلستریدیوم پرفرنجنسیس(CPE) یک پروتئین سه دومینی است که به کلادین 3 و کلادین 4 با قدرت بالایی متصل می شود. چون این پذیرنده‌ها به طور کاملا متفاوتی در بسیاری از تومورهای انسانی بیان می شوند، کلادین 3 و کلادین 4 ممکن است یک ابزار مولکولی کارآمد را فراهم کند تا به طور اختصاصی، سلول های سرطانی تهاجمی انسان را شناسایی کنند و به صورت بیولوژیکی برای اتصال اختصاصی CPE و لیز سلولی هدف گذاری کنند. در این مقاله مروری، ما این پروتئین های سطحی را به عنوان هدفی برای شناسایی و تیمار بدخیمی های بیماری های زنانه مقاوم به شیمی درمانی که از بیان بیش از حد کلادین 3 و کلادین 4 و با استفاده از عوامل تراسونیک مورد بحث قرار دادیم. ما هم چنین درباره این موضوع بحث خواهیم کرد که استفاده از پپتید c-CPE فلورسنت در تنظیمات اجرایی برای تشخیص زمان حقیقی تومورهای اندکی متاستاز داده در طی جراحی چه فایده ای دارند و نقش بالقوه CPE را در کاربردهای پزشکی مرور خواهیم کرد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان