جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مقاله #1166

#1166 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Development and Operation of Virtual Power Plant System
تعداد صفحات انگلیسی:
5 صفحه
عنوان فارسی:
توسعه و بهره‌برداری از سیستم تولید برق مجازی
تعداد صفحات فارسی:
13 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
60,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

امروزه یک واحد تولید مجازی (VPP) مجموعه‌ای از منابع انرژی پراکنده (DER) است و ممکن است شامل بارهای قابل‌کنترل و نیز تجهیزات ذخیره‌سازی نیز باشد. این مفهوم به عنوان یک فناوری قابل‌اطمینان برای تخصیص انرژی و پخش توان در شبکه توزیع در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، زیرساخت‌های ICT در این فناوری را می‌توان به‌گونه‌ای توسعه داد که یک شبکه توزیع پسیو را به یک شبکه اکتیو تبدیل کند. از سوی دیگر، می‌توان زیرساخت‌های ICT ی موجود را نیز مورد بهره‌برداری قرار داده که خود این زیرساخت‌ها، به عملکرد شبکه‌های هوشمند وابسته هستند تا VPP را ایجاد کنند. علاوه بر این، همان‌گونه که در تحقیق قبلی [3] نشان داده شد، سیستم VPP قادر است با مشکلات بهره‌برداری ناشی از نفوذ بالای سطح DER در شبکه توزیع مقابله کند.

اما، علی‌رغم اینکه مفهوم واحد تولید مجازی به عنوان یک فناوری قابل‌اطمینان برای مدیریت تعداد زیادی از DER‌ها در نظر گرفته می‌شود، برقراری چنین سیستمی ممکن است چالش‌های بسیاری را برای سیستم توسعه‌دهنده به وجود آورد. این تحقیق روی ارائه گزینه‌هایی برای توسعه و عملکرد سیستم VPP با در نظر گرفتن چالش‌های اصلی فنی، تنظیمی و اقتصادی-اجتماعی تمرکز دارد. این گزینه‌ها در اصل بر اساس مطالعات و تحقیقاتی است که در فرآیند توسعه یک VPP ی پایلوت توسط اپراتور شبکه توزیع در کشور هلند صورت گرفته است. اهداف اصلی این نمونه پایلوت توسعه و تست تعادل و سرویس‌های شبکه و نیز فروش انرژی تأمین شده توسط سیستم VPP می‌باشد. بر اساس روش‌شناسی و تکنیک‌های مهندسین سیستم، یک سیستم VPP ی قابل توسعه، قابل‌ردیابی و مدولار به دست می‌آید. این روش همچنین در فرآیند تعریف تست‌های نمونه پایلوت VPP که مربوط به پیش‌نیازهای مسئولین VPP است، یک روش مؤثر شناخته شده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
60,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان