جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مقاله #1165

#1165 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Management competencies anno 2025: consequences for higher education
تعداد صفحات انگلیسی:
14 صفحه
عنوان فارسی:
صلاحیت های مدیریت سالانه 2025: پیامدهای برای آموزش عالی
تعداد صفحات فارسی:
17 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
120,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف - هدف از این مقاله ارائه نتایج یک پروژه تحقیقاتی مشارکتی دانشگاهی-تجاری است که به منظور مشخص کردن صلاحیت های مدیریتی پایین در سال 2025 به طور خاص برای سازمان های پیچیده و دانش محور انجام شده است.

طراحی / روش شناسی / رویکرد - این تحقیق همراه با یک فرودگاه محلی بزرگ انجام شد. داده‌ها توسط یک تیم از پنج محقق با استفاده از گروه های تمرکز و مصاحبه با 47 نفر جمع آوری گردیدند از 15 واحد کسب و کار مختلف. داده‌ها با استفاده از تجزیه و تحلیل محتوای موضوعی و خلاصه گویی تحلیل شدند.

یافته‌ها - نویسنده دریافت که برای اینکه کارکنان در یک سازمان آموزشی موثر باشند باید آنها قادر به تغییر بین نقشها باشند. نقشها ترکیبی از شایستگی های اساسی و عملکردی هستند. اولی دارای ماهیت رابطه ای است و باید در سراسر یک سازمان گسترده تر اِعمال شود و دومی دانش محور است و برای انجام کارهای خاص مورد نیاز است.

محدودیت‌ها / مفاهیم تحقیقاتی - محدودیت‌ها به قابلیت تعمیم نتایج مرتبط هستند و این واقعیت که تحقیقات سازمان محور هستند، به این معنی که تغییرات گسترده اجتماعی که ممکن است نگرش افراد را تحت تاثیر قرار دهند در نظر گرفته نشده اند. این تحقیق با این حال، برخی از مسائل مهم در مورد کار موثر در سازمان های پیچیده و نقش آموزش عالی در آماده سازی دانش آموزان را مطرح می کند.

پیامدهای عملی - طراحان برنامه درسی در آموزش عالی می توانند از یافته‌ها برای کمک به رویکرد فعلی خود به آموزش و یادگیری استفاده کنند.

اصالت / ارزش - اکثر کارها در تعریف صلاحیت‌ها برای توسعه برنامه های درسی نمیتواند قابلیت های اساسی و عملکردی را مشخص کنند. همچنین کارهای تجربی کمی در مورد نقشها وجود دارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
120,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان