جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مقاله #1150

#1150 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Reinforcement learning in dynamic environment: abstraction of state‑action space utilizing properties of the robot body and environment
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
یادگیری تقویتی در محیط پویا: انتزاعی از فضای حالت - عمل با استفاده از خواص بدن ربات و محیط زیست
تعداد صفحات فارسی:
10 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
50,000 ريال
چکیده فارسی:
در این مقاله ما به کنترل خودمختار یک ربات شبه مار 3 بعدی از طریق استفاده از یادگیری تقویتی می پردازیم و ما آن را در یک محیط پویا اعمال می کنیم. به طور کلی، روباتهای شبه مار دارای تحرک زیادی هستند و درجه آزادی زیادی دارند آنها می توانند در محيط های ديناميکی مانند چمن زنی بخوبی حرکت کنند. با این حال، این آزادی و انعطاف پذیری منجر به مسئله انفجار حالت و پیچیدگی محیط پویا منجر به یادگیری ناقص ربات می شود. برای حل این مشکلات، ما بر خواص محیط عامل واقعی و پویایی بدن مکانیکی تمرکز می کنیم. ما بدن ربات را بگونه ای طراحی می کنیم تا بتواند انتزاعی از فضای حالت - عمل کوچک اما ضروری باشد و ما را قادر سازد تا یادگیری تقویتی را اعمال کنیم. برای نشان دادن اثربخشی ربات شبه مار پیشنهادی، ما آزمایشاتی انجام می دهیم؛ از نتایج آزمایشی نتیجه می گیریم که یادگیری در یک زمان معقول تکمیل شده است و رفتارهای موثر برای ربات برای تطبیق با یک محیط پویای ناشناخته 3 بعدی محقق شده اند.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
50,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان