سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1101

#1101 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Dense Space Division Multiplexed Transmission Over Multicore and Multimode Fiber for Long-haul Transport Systems
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
ارسال مالتی پلکس شده به روش تقسیم فضای متراکم روی فیبر چند مودی و چند هسته‌ای به منظور استفاده در سیستم‌های انتقال مسافت طولانی
تعداد صفحات فارسی:
24 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
120,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در این مقاله، مروری داریم بر پیشرفت‌های اخیر در زمینه ارسال مالتی پلکس شده به روش تقسیم فضایی (SDM) و مدل پیشنهادی SDM ی متراکم (DSDM) با بیش از 30 کانال فضایی با ظرفیت‌هایی در محدوده پتا (1015) بیت بر ثانیه. همچنین، در مورد پیش‌نیازهای لازم برای پیاده‌سازی سیستم‌های انتقال طولانی DSDM با استفاده از فیبر نوری چند مودی و یا چند هسته‌ای نیز بحث می‌کنیم که این بحث دربرگیرنده الگوهای تقویت بازدهی فضایی و توان، استفاده از فیبرهایی با سطوح مؤثر بزرگ‌تر و نیز خطوط انتقال با کراستاک (نوعی نویز) درون‌هسته‌ای کم، تأخیر مود دیفرانسیلی (DMD) پایین و تلفات وابسته به مود (MDL) کم می‌باشد. فیبر نوری 12 هسته‌ای×3 مودی ناهمگن با شاخص مدرج با کراستاک پایین، DMD ی کم و MDL کم، پردازش سیگنال چند خروجی و چند ورودی، تقویت‌کننده‌های فیبر با ناخالصی آربیم و بهره وابسته به مود پایین، و فناوری‌های متعادل‌سازی MDL، از جمله نکات قابل‌توجهی هستند که در انتقال چند مودی و چند هسته‌ای به آن پرداخته می‌شود. همچنین مروری داریم بر آزمایش‌های انتقال مسافت کوتاه با استفاده از روش سیگنال دهی مدولاسیون دامنه 16 ربعی مالتی پلکس شده با تقسیم پلاریزاسیون روی فیبر 12 هسته‌ای×3 مودی.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
120,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان