شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #107

#107 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
On-Chip Networks from a Networking Perspective: Congestion and Scalability in Many-Core Interconnects
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
شبکه های بر روی تراشه از یک نگاه شبکه ای: ازدحام و مقیاس پذیری در اتصالات چند هسته ای
تعداد صفحات فارسی:
39 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:
 مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

چکیده

در این مقاله ما طرح شبکه بر روی تراشه (NOC) را ارائه می دهیم و آن را با طرح شبکه های سنتی مقایسه می کنیم، مشابهت ها و تفاوت های بین آن دو را برجسته می کنیم. به عنوان یک مطالعه موردی اولیه، ما ازدحام شبکه را در NOCهای بدون بافر امتحان می کنیم. نشان می دهیم که ازدحام خودش را به شکل متفاوتی در یک NOC نسبت به شبکه های اولیه نشان می دهد. ازدحام شبکه راندمان سیستم را در حجم کاری شلوغ برای NOCهای کوچکتر (16 و 64 نود) کاهش می دهد، و مقیاس پذیری NOCهای بدون بافر بزرگتر را (256 تا 4096 نود) حتی وقتی که ترافیک شکل محلی دارد (یعنی، وقتی داده های موردنیاز یک برنامه نزدیک به هسته اش در شبکه نگاشت می شود) محدود می کند. ما یک منبع جدید مکانیسم کنترل ازدحام مبتنی بر گلوگاه با هوشیاری سطح برنامه که ازدحام شبکه را برای بهبود کارکرد سیستم ارائه می کنیم. مکانیسم ما عملکرد سیستم را تا 28 درصد (15 درصد بطور میانگین در حجم های کاری سنگین) در NOC های مشابه بهبود می بخشد، مقیاس گذاری عملکرد خطی در NOCها تا 4096 هسته (مقیاس پذیری عملکرد مشابه با یک NOC با بافرهای بزرگ را بدست می آورد)،  و مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می دهد. بنابراین ما کاربرد موثر از یک مفهوم سطح شبکه، کنترل ازدحام، به یک طبقه ای از شبکه های بدون بافر بر روی شبکه های تراشه که قبلا توسط انجمن شبکه مطالعه نشده است نشان می دهیم.

طبقات و توصیفگرهای موضوع

C.1.2 ]سازمان سیستم های کامپیوتری[ : معماری های ارتباطی چند پردازنده ها؛ C.2.1 ] طراحی و معماری شبکه[: شبکه های سوئیچینگ بسته

کلمات کلیدی: شبکه های بر روی تراشه، چند هسته ای، کنترل ازدحام


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان